Pregled bibliografske jedinice broj: 51310
Kvalitativni pristup istraživanju odgojnoobrazovnog procesa
Kvalitativni pristup istraživanju odgojnoobrazovnog procesa // Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin ; Duh, Matijaž (ur.).
Maribor: Univerza u Mariboru, Pedagoška fakulteta, 2000. str. 84-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 51310 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvalitativni pristup istraživanju odgojnoobrazovnog procesa
(The kqualitative approach to research of educational process)
Autori
Bognar, Ladislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
/ Kramar, Martin ; Duh, Matijaž - Maribor : Univerza u Mariboru, Pedagoška fakulteta, 2000, 84-91
Skup
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 25.11.1999. - 26.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgoj; obrazovanje; kvalitativan pristup
(education; qualitative approach)
Sažetak
Kvalitativan pristup zahtijeva uvažavanje strogih metodoloških zahtjeva ali prevladavanje nekih krutosti kvantitativnog pristupa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA