Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 512638

Samoprocjena učitelja o izvanučioničkoj istraživačkoj nastavi prirode i društva


Borić, Edita; Škugor, Alma; Perković, Ivana
Samoprocjena učitelja o izvanučioničkoj istraživačkoj nastavi prirode i društva // Odgojne znanosti, 12 (2010), 2(20); 361-373 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 512638 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena učitelja o izvanučioničkoj istraživačkoj nastavi prirode i društva
(Teachers assessments toward out-of-classroom research teaching in natural and social sciences)

Autori
Borić, Edita ; Škugor, Alma ; Perković, Ivana

Izvornik
Odgojne znanosti (1846-1204) 12 (2010), 2(20); 361-373

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
izvanučionička istraživačka nastava; učitelji; stavovi; kompetencije; prednosti; nedostatci
(out-of-classroom research teaching; teachers; attitudes; competencies; advantages; disadvantages)

Sažetak
Poučavanje usmjereno na učenika je temeljna odrednica odgojno-obrazovnog i nastavnog rada, a podrazumijeva uporabu primarnih izvora znanja, poticanje promatranja, samostalnih istraživanja, zaključivanja te praktično djelovanje učenika u neposrednoj stvarnosti. Izvanučionička istraživačka nastava se temelji na učenju otkrivanjem u neposrednoj stvarnosti, ostvarivanju iskustvenog učenja koje vodi do trajnog znanja, rasterećenju učenika te interdisciplinarnom pristupu sadržajima nastave. Planiranje i provođenje izvanučioničke istraživačke nastave zahtijeva veliki angažman učitelja stoga su nas zanimali stavovi učitelja o istoj. Cilj je provedenog istraživanja bio ispitati stavove učitelja o kompetencijama i motivaciji za planiranje i provođenje izvanučioničke istraživačke nastave, učestalost provođenja te prednosti i nedostatke iste. U istraživanju je sudjelovalo 147 učitelja voditelja županijskih vijeća s područja cijele Republike Hrvatske. Rezultati su ukazali da učitelji visoko procjenjuju svoje kompetencije planiranja i provođenja ovakve nastave te da su svjesni njezinih prednosti i nedostataka. Ključne riječi: izvanučionička istraživačka nastava, učitelji, stavovi, kompetencije, prednosti, nedostatci

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (autor)

Avatar Url Alma Škugor (autor)

Avatar Url Ivana Perković Krijan (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Borić, Edita; Škugor, Alma; Perković, Ivana
Samoprocjena učitelja o izvanučioničkoj istraživačkoj nastavi prirode i društva // Odgojne znanosti, 12 (2010), 2(20); 361-373 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Borić, E., Škugor, A. & Perković, I. (2010) Samoprocjena učitelja o izvanučioničkoj istraživačkoj nastavi prirode i društva. Odgojne znanosti, 12 (2(20)), 361-373.
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and \v{S}kugor, Alma and Perkovi\'{c}, Ivana}, year = {2010}, pages = {361-373}, keywords = {izvanu\v{c}ioni\v{c}ka istra\v{z}iva\v{c}ka nastava, u\v{c}itelji, stavovi, kompetencije, prednosti, nedostatci}, journal = {Odgojne znanosti}, volume = {12}, number = {2(20)}, issn = {1846-1204}, title = {Samoprocjena u\v{c}itelja o izvanu\v{c}ioni\v{c}koj istra\v{z}iva\v{c}koj nastavi prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {izvanu\v{c}ioni\v{c}ka istra\v{z}iva\v{c}ka nastava, u\v{c}itelji, stavovi, kompetencije, prednosti, nedostatci} }
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and \v{S}kugor, Alma and Perkovi\'{c}, Ivana}, year = {2010}, pages = {361-373}, keywords = {out-of-classroom research teaching, teachers, attitudes, competencies, advantages, disadvantages}, journal = {Odgojne znanosti}, volume = {12}, number = {2(20)}, issn = {1846-1204}, title = {Teachers assessments toward out-of-classroom research teaching in natural and social sciences}, keyword = {out-of-classroom research teaching, teachers, attitudes, competencies, advantages, disadvantages} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts
  • Social Sciences citation Index (SSCI)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font