Pregled bibliografske jedinice broj: 512557
Sedam smrtnih grijeha kriznog PR-a - put u medijski pakao
Sedam smrtnih grijeha kriznog PR-a - put u medijski pakao // Poslovni svijet, 660 (2002), 13; 9-9 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 512557 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sedam smrtnih grijeha kriznog PR-a - put u medijski pakao
(Seven sins of crisis PR - the way to the media hell)
Autori
Peša, Anita
Izvornik
Poslovni svijet (1333-9192) 660
(2002), 13;
9-9
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
odnosi s javnošću; krizno komuniciranje; reputacija kompanije
(public relation; crisis communication; company reputation)
Sažetak
Rad se bavi kriznim komuniciranjem kao posljedicom neučinkovitih odnosa s javnošću. Reputacija tvrtke gradi se deseteljećima, a kada nastupi kriza, moguće je, 'preko noći' izgubiti ugled i značajna sredstva. Za gubitak imidža tvrtke, u većini slučajeva, nije kriva kriza sama, nego način komuniciranja s javnošću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija