Pregled bibliografske jedinice broj: 511877
Kolegij nenasilna komunikacija u osposobljavanju studenata budućih učitelja razredne nastave
Kolegij nenasilna komunikacija u osposobljavanju studenata budućih učitelja razredne nastave // Modern methodological aspects / Káich, Katalin ; Bene, Annamária (ur.).
Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010. str. 1216-1229 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 511877 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kolegij nenasilna komunikacija u osposobljavanju studenata budućih učitelja razredne nastave
(Course of nonviolent communication in training students future school teachers)
Autori
Somolanji, Ida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Modern methodological aspects
/ Káich, Katalin ; Bene, Annamária - Subotica : Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010, 1216-1229
ISBN
978-86-87095-07-6
Skup
Modern methodological aspects
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 23.09.2010. - 25.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nenasilna komunikacija ; kolegij Nenasilna komunikacija ; studenti učiteljskog studija ; evaluacija kolegija
(nonviolent communication ; course of NC ; student future teachers ; course evaluation)
Sažetak
Nenasilna komunikacija način je komuniciranja pri kojem pojedinac nastoji slušati i zaista čuti i sebe i druge pri čemu veliku pozornost pridaje zapažanjima, prepoznavanju osjećaja, potreba te molbi. Ako ju aktivno koristimo, osim što ćemo smanjiti broj sukoba i konfliktnih situacija s kojima se svakodnevno susrećemo, mijenjat ćemo se iz temelja. Omogućit ćemo si izražavanje osjećaja i potreba na pozitivan način što će mijenjati naš cjelokupni dojam dotadašnjih problema i poteškoća. Vještina nenasilne komunikacije potaknut će u nama stvaranje nove životne filozofije. Kolegij Nenasilne komunikacije u radu sa studentima budućim učiteljima razredne nastave ima za cilj poticati razvijanje vještina nenasilne komunikacije i, kroz sustavan rad, motivirati studente na promišljanje i daljnje proučavanje samog problema nenasilnog djelovanja. Jedan od načina na koji je procijenjeno ostvaruje li kolegij zadane ciljeve je evaluacijski upitnik. Studenti su imali mogućnost evaluirati kolegij iznoseći svoje osjećaje, stavove, zapažanja. Rezultati upitnika ukazuju na veliko zadovoljstvo studenata ovim kolegijem i pozitivne promjene u njihovu komuniciranju zahvaljujući novim spoznajama, iskustvima i vještinama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ida Somolanji Tokić
(autor)