Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 511801

Primjena web 2.0 alata u edukaciji tehničke struke


Mrvac, Nikola; Tomiša, Mario; Milković, Marin; Vusić, Damir
Primjena web 2.0 alata u edukaciji tehničke struke // PROCEEDINGS BOOK 11th INTERNATIONAL FOUNDRYMEN CONFERENCE / Unkić, Faruk (ur.).
Sisak: Metalurški fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 184-191 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 511801 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena web 2.0 alata u edukaciji tehničke struke
(Applying Web 2.0 tools in technical profession educating)

Autori
Mrvac, Nikola ; Tomiša, Mario ; Milković, Marin ; Vusić, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
PROCEEDINGS BOOK 11th INTERNATIONAL FOUNDRYMEN CONFERENCE / Unkić, Faruk - Sisak : Metalurški fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 184-191

ISBN
9789537082130

Skup
11th INTERNATIONAL FOUNDRYMEN CONFERENCE Foundry Industry – Significance and Future Challenges

Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 28.04.2011. - 29.04.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
web 2.0 alati ; kolaborativno učenje ; interaktivni sustavi učenja
(web 2.0 tools ; collaborative learning ; interactive learning systems)

Sažetak
Applying Web 2.0 tools in education is necessary for a variety of reasons. Web 2.0 tools allow the incorporation of the mechanism of removal of unnecessary knowledge, linking formal and informal education, a shift from a model that is oriented towards the transfer of knowledge of teachers according to a model that allows the student to acquire their own knowledge, and a shift from a model that is directed towards content that is taught by a model that is directed towards how something can be learned. Accordingly, examples of using Web 2.0 tools in a real educational environment in the course of technical professions and its possible applications for lifelong education will be shown in the paper.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marin Milković (autor)

Avatar Url Nikola Mrvac (autor)

Avatar Url Damir Vusić (autor)

Avatar Url Mario Tomiša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mrvac, Nikola; Tomiša, Mario; Milković, Marin; Vusić, Damir
Primjena web 2.0 alata u edukaciji tehničke struke // PROCEEDINGS BOOK 11th INTERNATIONAL FOUNDRYMEN CONFERENCE / Unkić, Faruk (ur.).
Sisak: Metalurški fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 184-191 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mrvac, N., Tomiša, M., Milković, M. & Vusić, D. (2011) Primjena web 2.0 alata u edukaciji tehničke struke. U: Unkić, F. (ur.)PROCEEDINGS BOOK 11th INTERNATIONAL FOUNDRYMEN CONFERENCE.
@article{article, author = {Mrvac, Nikola and Tomi\v{s}a, Mario and Milkovi\'{c}, Marin and Vusi\'{c}, Damir}, editor = {Unki\'{c}, F.}, year = {2011}, pages = {184-191}, keywords = {web 2.0 alati, kolaborativno u\v{c}enje, interaktivni sustavi u\v{c}enja}, isbn = {9789537082130}, title = {Primjena web 2.0 alata u edukaciji tehni\v{c}ke struke}, keyword = {web 2.0 alati, kolaborativno u\v{c}enje, interaktivni sustavi u\v{c}enja}, publisher = {Metalur\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mrvac, Nikola and Tomi\v{s}a, Mario and Milkovi\'{c}, Marin and Vusi\'{c}, Damir}, editor = {Unki\'{c}, F.}, year = {2011}, pages = {184-191}, keywords = {web 2.0 tools, collaborative learning, interactive learning systems}, isbn = {9789537082130}, title = {Applying Web 2.0 tools in technical profession educating}, keyword = {web 2.0 tools, collaborative learning, interactive learning systems}, publisher = {Metalur\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font