Pregled bibliografske jedinice broj: 511768
Osnove poduzetništva
Osnove poduzetništva // Osnove agroturizma / Bolfek, Berislav ; Mirosavljević, Krunoslav (ur.).
Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu (VUSB), 2011. str. 2-22
CROSBI ID: 511768 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove poduzetništva
(Basics of entrepreneurship)
Autori
Bolfek, Berislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Osnove agroturizma
Urednik/ci
Bolfek, Berislav ; Mirosavljević, Krunoslav
Izdavač
Veleučilište u Slavonskom Brodu (VUSB)
Grad
Slavonski Brod
Godina
2011
Raspon stranica
2-22
ISBN
978-953-55970-6-3
Ključne riječi
poduzetništvo, poduzetnik, poduzetničke strategije
(entrepreneurship, entrepreneur, entrepreneurial strategy)
Sažetak
Danas živimo u svijetu brzih i neprestanih poslovnih promjena i situacija. Upravo, najčešći i najveći pokretač gospodarskih promjena u svakoj tržišnoj ekonomiji su poduzetnici. Zbog njihove važnosti, ne samo za gospodarstvo već i za svakodnevni način života kroz ovaj rad želimo dati prikaz osnovnih pojmova i značajki poduzetništva. Da bi poduzetnik, odnosno poduzeće bilo uspješno, konkurentno i da bi opstalo na tržištu važno je imati izrađenu uspješnu poslovnu strategiju. Ona je vodilja razvoja konkurentnosti poduzeća i izrađuje se u svrhu postizanja cilja poduzeća. Najveći udio hrvatskog gospodarstva čine mala poduzeća, koja su većinom u privatnom obiteljskom vlasništvu. Hrvatska je tranzicijska zemlja i mnoga obiteljska poduzeća nemaju dugu tradiciju nasljeđivanja. U većini njih postoji samo prva ili prva i druga generacija koja je naslijedila poduzeće, rijetka su ona u kojima postoji više od tri generacije vlasnika. Zadnju točku rada predstavlja poticajna politika RH prema razvoju poduzetništva. Svakim danom sve je više ustanova koje potiču poduzetništvo, više poticaja, te se sve veći značaj u našem gospodarstvu stavlja na malo poduzeće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija