Pregled bibliografske jedinice broj: 511612
Mediji i turizam
Mediji i turizam / Sušac, Vlado ; Krpan, Tomislav (ur.). Zadar : Nin: Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru, 2010 (zbornik)
CROSBI ID: 511612 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mediji i turizam
(Media and Tourism)
Urednik/ci
Sušac, Vlado ; Krpan, Tomislav
Prevoditelji
Sušac, Vlado
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena
Izdavač
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru
Grad
Zadar : Nin
Godina
2010
Stranica
464
ISBN
978-953-7237-47-9
Ključne riječi
medji; turizam
(media; tourism)
Sažetak
Turizam je jedna od najznačajniji hrvatskih gospodarskih grana u koje su oči uprte uglavnom ljeti, kada se očekuje veliki broj turista i još veći devizni prihod. Istodobno, turizam je jedna od najvažnijih tema masovnih medija, jer ljeti turističke vijesti doslovno preplavljuju medije. No, je li sve tako jednostavno u odnosu medija i turizma? Nisu li te veze značajnije, dublje i imaju li dalekosežne posljedice? Kakva je uloga medija u promidžbi, ali i kritici turizma? Jesu li turistički djelatnici medije prihvatili kao nezaobilazan komunikacijski kanal kojim dopiru do svojih brojnih turista? Odjel za turizam i komunikacijske znanosti je upravo tim pitanjima posvetio međunarodni znanstveni skup „Mediji i turizam“, koji se održao u Zadru i Ninu od 20. do 22. ožujka 2009. godine. Na skupu je sudjelovalo šezdesetak sudionika, uglavnom znanstvenika, novinara, medijskih i turističkih stručnjaka iz Hrvatske, Austrije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Srbije. Zbornik na najbolji način pokazuje kako je suradnja medijskih i turističkih stručnjaka ne samo moguća, već da je i prijeko potrebna kako bi se unaprijedila shvaćanja i razumijevanja odnosa medija i turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru