Pregled bibliografske jedinice broj: 510955
Spolne razlike u zastupljenosti čimbenika povezanih s poticanjem samopoštovanja predškolske djece
Spolne razlike u zastupljenosti čimbenika povezanih s poticanjem samopoštovanja predškolske djece // Naša škola - časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 54 (2010), 224; 37-53 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 510955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spolne razlike u zastupljenosti čimbenika povezanih s poticanjem samopoštovanja predškolske djece
(Gender differences in the prevalence of factors associated with encouraging self-esteem at preschool children by)
Autori
Sindik, Joško ; Vukosav, Joško ; Frančešević, Dijana ; Šimunović, Ida
Izvornik
Naša škola - časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0547-308X) 54
(2010), 224;
37-53
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
djeca; samopoštovanje; spolne razlike; dječji vrtić; roditelji
(children; self-esteem; gender differences; kindergarten; parents)
Sažetak
Samopoštovanje, važan aspekt samopoimanja, termin je kojim se izražava globalno vrednovanje sebe. Koordinirano stimuliranje razvoja djetetova samopoštovanja djece od strane roditelja i predškolske ustanove, važan je preduvjet djetetova cjelokupnog psihofizičkog razvoja. Cilj ovog rada bio je ispitivanje razlika u različitim aspektima interakcije stručnjaka u dječjem vrtiću, roditelja i djece, vezano uz poticanje sampoštovanja djeteta, s obzirom na spol djeteta. Sudionice istraživanja bile su prigodni uzorak od 102 majke koje su u prosincu 2009. godine imale djecu uključenu u programe predškolskih ustanova u Hrvatskoj. Primijenili smo Upitnik o roditeljskoj percepciji poticanja samopoštovanja u dječjem vrtiću. Pokazalo se da ne postoje statistički značajne razlike u roditeljskoj percepciji načina pomoći od strane vrtića u razvoju samopoštovanja djeteta, roditeljskom korištenju različitih izvora znanja o razvoju samopoštovanja koje koriste u odgoju djeteta, načinima koje roditelji koriste pri poticanju samopoštovanje djeteta, te vrstama informacija koje roditelji dobivaju od strane odgojiteljica o djetetu, s obzirom na spol djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za antropologiju,
MUP, Policijska akademija "Prvi hrvatski redarstvenik", Veleučilište kriminalistike i javne sigurnosti