Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 510537

Reklamna poruka


Đurin, Sanja
Reklamna poruka // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike. / Badurina, Lada, Nada Ivanetić ; Boris Pritchard ; Diana Stolac (ur.).
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999. str. 203-220


CROSBI ID: 510537 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Reklamna poruka
(Commercials)

Autori
Đurin, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike.

Urednik/ci
Badurina, Lada, Nada Ivanetić ; Boris Pritchard ; Diana Stolac

Izdavač
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

Grad
Zagreb : Rijeka

Godina
1999

Raspon stranica
203-220

ISBN
953-96391-5-8

Ključne riječi
reklamni oglas, reklama, radio, TV, časopis, ideologija
(commercials, TV commercials, radio commercials, journal commercials, magazine commercials, ideology)

Sažetak
Analiza reklamnih poruka u časopisima, te radio i TV reklamne poruke, semantička i retorička analiza, analiza sadržaja reklamnih poruka

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanja Đurin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Đurin, Sanja
Reklamna poruka // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike. / Badurina, Lada, Nada Ivanetić ; Boris Pritchard ; Diana Stolac (ur.).
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999. str. 203-220
Đurin, S. (1999) Reklamna poruka. U: Badurina, Lada, Nada Ivanetić, Boris Pritchard & Diana Stolac (ur.) Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike.. Zagreb : Rijeka, Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), str. 203-220.
@inbook{inbook, author = {\DJurin, Sanja}, year = {1999}, pages = {203-220}, keywords = {reklamni oglas, reklama, radio, TV, \v{c}asopis, ideologija}, isbn = {953-96391-5-8}, title = {Reklamna poruka}, keyword = {reklamni oglas, reklama, radio, TV, \v{c}asopis, ideologija}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb : Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {\DJurin, Sanja}, year = {1999}, pages = {203-220}, keywords = {commercials, TV commercials, radio commercials, journal commercials, magazine commercials, ideology}, isbn = {953-96391-5-8}, title = {Commercials}, keyword = {commercials, TV commercials, radio commercials, journal commercials, magazine commercials, ideology}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb : Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font