Pregled bibliografske jedinice broj: 510537
Reklamna poruka
Reklamna poruka // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike. / Badurina, Lada, Nada Ivanetić ; Boris Pritchard ; Diana Stolac (ur.).
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999. str. 203-220
CROSBI ID: 510537 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Reklamna poruka
(Commercials)
Autori
Đurin, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike.
Urednik/ci
Badurina, Lada, Nada Ivanetić ; Boris Pritchard ; Diana Stolac
Izdavač
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Grad
Zagreb : Rijeka
Godina
1999
Raspon stranica
203-220
ISBN
953-96391-5-8
Ključne riječi
reklamni oglas, reklama, radio, TV, časopis, ideologija
(commercials, TV commercials, radio commercials, journal commercials, magazine commercials, ideology)
Sažetak
Analiza reklamnih poruka u časopisima, te radio i TV reklamne poruke, semantička i retorička analiza, analiza sadržaja reklamnih poruka
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb
Profili:
Sanja Đurin
(autor)