Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 510388

Uloga marke u ponašanju potrošača u kartičnom poslovanju


Ivanišević, Estera
Uloga marke u ponašanju potrošača u kartičnom poslovanju, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 510388 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga marke u ponašanju potrošača u kartičnom poslovanju
(The role of brand in consumer behavior in card business)

Autori
Ivanišević, Estera

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
12.04

Godina
2011

Stranica
113

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
Banka; bankomat; financijsko tržište; izdavaoc kartica; kartično poslovanje; korisnici kartica; marka; marketinške aktivnosti; POS
(Bank; ATM; financial market; card issuer; card business; cardholder; brand; marketing activities; point of sale)

Sažetak
Razvoj sustava plaćanja u Republici Hrvatskoj u posljednjih tri desetljeća utječe na sve sudionike na financijskom tržištu. Kartično poslovanje jedno je od modernih oblika plaćanja, a izdavaoci kartica, većinom poslovne banke svojom ponudom kartica, načina korištenja i prihvatnih mjesta direktno utječu na ponašanje građana u tom sustavu te su osnova kreiranja novih trendova na tržištu. Uz potporu bankovnih globalnih sustava, banke su građanima ponudile niz različitih kartica koje se međusobno razlikuju po marci, karakteristikama te dodatnim uslugama. U radu je istraženo ponašanje građana u izboru kartice, koliko ih imaju, što utječe na taj izbor kao i izbor banke izdavaoca. Nadalje, zašto koriste karticu, koliko često ju koriste i za kakvo raspolaganje sredstvima u smislu raspolaganja vlastitim sredstvima ili kreditiranjem potrošnje. Istraženo je korištenje bankomata i „pos-ova“ te zadovoljstvo brojem istih na tržištu. Dobiveni rezultati upućuju na to da građani koriste kartice, imaju ih u prosjeku tri, a na izbor utječu karakteristike kartice i ponuda banke u kojoj posluju. Kartice koriste za podizanje gotovine i plaćanje u prodajnoj mreži, a učestalost korištenja ovisi o karakteristikama kartice. Korisnici još uvijek ne prepoznaju kreditiranje i upotrebu kartica na internetu u većem opsegu, a zadovoljni su brojem bankomata i „pos-ova“. Stoga se izdavaoci kartica, u marketinškim aktivnostima koje provode, trebaju usmjeriti na ono što građani prepoznaju, a to je banka i povjerenje u istu te karakteristike kartica. S druge strane, ulaganje u vizualni identitet kartice te sustave nagrađivanja treba provoditi u cilju povećanja intenziteta korištenja kartice koju klijent posjeduje, ali biti svijestan da to nisu ključni čimbenici izbora pojedine kartice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivanišević, Estera
Uloga marke u ponašanju potrošača u kartičnom poslovanju, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
Ivanišević, E. (2011) 'Uloga marke u ponašanju potrošača u kartičnom poslovanju', magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivani\v{s}evi\'{c}, Estera}, year = {2011}, pages = {113}, keywords = {Banka, bankomat, financijsko tr\v{z}i\v{s}te, izdavaoc kartica, karti\v{c}no poslovanje, korisnici kartica, marka, marketin\v{s}ke aktivnosti, POS}, title = {Uloga marke u pona\v{s}anju potro\v{s}a\v{c}a u karti\v{c}nom poslovanju}, keyword = {Banka, bankomat, financijsko tr\v{z}i\v{s}te, izdavaoc kartica, karti\v{c}no poslovanje, korisnici kartica, marka, marketin\v{s}ke aktivnosti, POS}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivani\v{s}evi\'{c}, Estera}, year = {2011}, pages = {113}, keywords = {Bank, ATM, financial market, card issuer, card business, cardholder, brand, marketing activities, point of sale}, title = {The role of brand in consumer behavior in card business}, keyword = {Bank, ATM, financial market, card issuer, card business, cardholder, brand, marketing activities, point of sale}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font