Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 510005

Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici


Milin Šipuš, Željka; Planinić, Maja
Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici // Zbornik radova 4. Kongresa nastavnika matematike / Ivanšić, Ivan (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2010. str. 409-410 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 510005 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici
(Comparison of student understanding of graphs in physics and mathematics)

Autori
Milin Šipuš, Željka ; Planinić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 4. Kongresa nastavnika matematike / Ivanšić, Ivan - Zagreb : Školska knjiga, 2010, 409-410

ISBN
978-953-6862-19-1

Skup
4. Kongres nastavnika matematike

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.06.2011. - 02.07.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
razumijevanje grafova; nastava matematike; nastava fizike
(graph understanding; mathematics education; physics education)

Sažetak
U edukacijskim istraživanjima u svijetu identificirani su neki temeljni matematički koncepti i vještine koji predstavljaju značajan problem učenicima, a važni su i za matematiku i za fiziku. Među njima je i razumijevanje grafova. U predavanju će se diskutirati rezultati preliminarnog istraživanja učeničkog razumijevanja grafova u kontekstu matematike i fizike provedenog na uzorku od 114 gimnazijalaca iz Zagreba i Slunja. U tu svrhu bio je sastavljen test od 8 parova paralelnih pitanja iz matematike i fizike (kinematike) kako bi se usporedilo učeničko razumijevanje istog koncepta u dva konteksta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Fizika



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Planinić (autor)

Avatar Url Željka Milin-Šipuš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milin Šipuš, Željka; Planinić, Maja
Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici // Zbornik radova 4. Kongresa nastavnika matematike / Ivanšić, Ivan (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2010. str. 409-410 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Milin Šipuš, Ž. & Planinić, M. (2010) Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici. U: Ivanšić, I. (ur.)Zbornik radova 4. Kongresa nastavnika matematike.
@article{article, author = {Milin \v{S}ipu\v{s}, \v{Z}eljka and Planini\'{c}, Maja}, editor = {Ivan\v{s}i\'{c}, I.}, year = {2010}, pages = {409-410}, keywords = {razumijevanje grafova, nastava matematike, nastava fizike}, isbn = {978-953-6862-19-1}, title = {Usporedba u\v{c}eni\v{c}kog razumijevanja grafova u matematici i fizici}, keyword = {razumijevanje grafova, nastava matematike, nastava fizike}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Milin \v{S}ipu\v{s}, \v{Z}eljka and Planini\'{c}, Maja}, editor = {Ivan\v{s}i\'{c}, I.}, year = {2010}, pages = {409-410}, keywords = {graph understanding, mathematics education, physics education}, isbn = {978-953-6862-19-1}, title = {Comparison of student understanding of graphs in physics and mathematics}, keyword = {graph understanding, mathematics education, physics education}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font