Pregled bibliografske jedinice broj: 510005
Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici
Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici // Zbornik radova 4. Kongresa nastavnika matematike / Ivanšić, Ivan (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2010. str. 409-410 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 510005 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici
(Comparison of student understanding of graphs in physics and mathematics)
Autori
Milin Šipuš, Željka ; Planinić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 4. Kongresa nastavnika matematike
/ Ivanšić, Ivan - Zagreb : Školska knjiga, 2010, 409-410
ISBN
978-953-6862-19-1
Skup
4. Kongres nastavnika matematike
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.06.2011. - 02.07.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
razumijevanje grafova; nastava matematike; nastava fizike
(graph understanding; mathematics education; physics education)
Sažetak
U edukacijskim istraživanjima u svijetu identificirani su neki temeljni matematički koncepti i vještine koji predstavljaju značajan problem učenicima, a važni su i za matematiku i za fiziku. Među njima je i razumijevanje grafova. U predavanju će se diskutirati rezultati preliminarnog istraživanja učeničkog razumijevanja grafova u kontekstu matematike i fizike provedenog na uzorku od 114 gimnazijalaca iz Zagreba i Slunja. U tu svrhu bio je sastavljen test od 8 parova paralelnih pitanja iz matematike i fizike (kinematike) kako bi se usporedilo učeničko razumijevanje istog koncepta u dva konteksta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Fizika
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb