Pregled bibliografske jedinice broj: 509996
Razlike u uključenosti predškolske djece u centre aktivnosti i razlike u ulogama odgojitelja u tri različita objekta dječjeg vrtića
Razlike u uključenosti predškolske djece u centre aktivnosti i razlike u ulogama odgojitelja u tri različita objekta dječjeg vrtića // Didaktički putokazi, 40-45 (2011), 1; 40-45 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 509996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u uključenosti predškolske djece u centre aktivnosti i razlike u ulogama odgojitelja u tri različita objekta dječjeg vrtića
(Differences in the involvement of preschool children in the center of activities and roles of educators in the three different object kindergarten)
Autori
Sindik, Joško
Izvornik
Didaktički putokazi (1512-5998) 40-45
(2011), 1;
40-45
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
predškolski; centri igara; uključenost; aktivnost; uloga odgojitelja
(preschool; game centers; involvement; activity; role of educator)
Sažetak
Jednostavni brojčani pokazatelji (broj djece koje sudjeluju u aktivnosti, uloga odgojitelja, te trajanje aktivnosti djece), pokazatelji su sudjelovanja djece u osmišljenim aktivnostima predškolske djece (u centrima igara), u skladu s pretpostavkama suvremenog predškolskog kurikuluma. U akcijskom korelacijskom istraživanju analizirali smo aktivnost djece u 49 centara aktivnosti, organiziranim u tri objekta (trakta) Dječjeg vrtića «Trnoružica» u Zagrebu, s ukupno 163-je djece, tijekom tri tjedna 2010. godine. Pokazalo se da nema statistički značajnih razlika u uključenosti djece u aktivnost u različitim objektima u kojem se aktivnosti provode, ovisno o trajanju aktivnosti u nekom centru igara. Također, nema statistički značajnih razlika u ulozi odgojitelja u aktivnostima u različitim objektima u kojem se aktivnosti provode, ovisno o trajanju aktivnosti u nekom centru igara. Utvrdili smo i povezanost i razlike u uključenosti djece u aktivnost te u ulozi odgojitelja, za sve objekte kojima se aktivnosti provode zajedno, u odnosu na fazu trajanja aktivnosti. Uloga odgojitelja je najaktivnija, a broj uključene djece najveći u prvih 15-ak minuta trajanja aktivnosti. Konačno, utvrdili smo mali broj statistički značajnih povezanosti između broja uključene djece u centre aktivnosti te uloge odgojitelja, za sve objekte kojima se aktivnosti provode zajedno, u različitim fazama trajanja aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
196-1962766-2751 - Populacijska struktura Hrvatske - antropogenetički pristup (Rudan, Pavao, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za antropologiju
Profili:
Joško Sindik
(autor)