Pregled bibliografske jedinice broj: 509599
Individualizirani kurikul kao pretpostavka uspješne integracije učenika s posebnim potrebama
Individualizirani kurikul kao pretpostavka uspješne integracije učenika s posebnim potrebama // Magistra Iadertina, 5 (2010), 185-200 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 509599 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Individualizirani kurikul kao pretpostavka uspješne integracije učenika s posebnim potrebama
(Individualized curriculum as an assumption of successful integration of students with special needs)
Autori
Diković, Marina
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 5
(2010);
185-200
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
individualizirani kurikul; kompetencije; kurikul usmjeren na učenika; učenici s posebnim potrebama
(individualized curriculum; competences; curriculum focused on students; students with special needs)
Sažetak
Kurikul podrazumijeva definiranje ciljeva i zadataka učenja s obzirom na sadržaje, nastavne metode i oblike rada primjenjive u nastavnoj situaciji i vrednovanje postignuća učenika i njegovih sposobnosti. Nacionalni kurikulum jest i dokument koji se donosi na razini obrazovne politike određene države. Može biti školski i kurikulum nastave. Suvremeni je kurikul usmjeren na učenika i na njegove sposobnosti. Pojam i sadržaj individualiziranog kurikula pojavljuje se kao odgovor na pitanje razvoja kompetencija učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama (darovitih učenika i učenika s teškoćama u razvoju i/ili učenju), ali i njihove uspješne integracije. Cilj ovoga rada jest analizirati terminologiju i svrhu individualiziranog kurikula kao i njegovu normativnu podlogu u hrvatskoj obrazovnoj politici. Svrha je ukazati na važnost individualiziranog pristupa u poučavanju i pravovremenog razvoja kompetencija učenika s posebnim potrebama, ali i potaknuti stvaratelje obrazovne politike na vrijednost obrazovanja i izobrazbe učitelja za rad s učenicima s posebnim potrebama radi uspješne izradbe i provođenja individualiziranog kurikula.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA