Pregled bibliografske jedinice broj: 509559
Stavovi odgojitelja prema integraciji djece s teškoćama u razvoju
Stavovi odgojitelja prema integraciji djece s teškoćama u razvoju, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 509559 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi odgojitelja prema integraciji djece s teškoćama u razvoju
(Attitudes of Educators toward the Integration of Children with Disabilities)
Autori
Bulat, Svetlana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
09.09
Godina
2009
Stranica
28
Mentor
Mlinarević, Vesnica
Ključne riječi
stavovi ; odgojitelji ; integracija ; djeca s teškoćama u razvoju
(attitudes ; educators ; integration ; children with disabilities)
Sažetak
Do sredine dvadesetog stoljeća, djeca s teškoćama u razvoju isključivo su pohađala posebni odgojno-obrazovni sustav. Šezdesetih godina prošlog stoljeća počela se preispitivati etička opravdansot odvajanja djece s teškoćama u razvoju od djece bez teškoća u razvoju, posebice u području odgoja i obrazovanja. Integracija u širem smislu je proces uključivanja djece s teškoćama u razvoju u društvo i lokalnu zajednicu u kojoj žive. U užem smislu se odnosi na odgojno-obrazovne aspekte života djece s teškoćama u razvoju te se naziva još i edukacijska integracija. Predškolski odgoj može u djeteta poticati razvoj socijalnih vještina i potaknuti ga na stupanje u integraciju s odraslima i vršnjacima, te razviti strategije rješavanja problema i snalaženja u novim situacijama koje su posebno bitne u odrasloj dobi. Na integraciju djece s teškoćama u razvoju velikog utjecaja imaju stavovi subjekata koji su uključeni u sam proces integracije i odnosi s vršnjacima djece s teškoćama u razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vesnica Mlinarević
(mentor)