Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 509354

Geografija slobodnog vremena mladih - kako izabrati svoj najdraži trgovački centar


Jakovčić, Martina
Geografija slobodnog vremena mladih - kako izabrati svoj najdraži trgovački centar // Hrvatski geografski glasnik, 73 (2011), 1; 51-69 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 509354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Geografija slobodnog vremena mladih - kako izabrati svoj najdraži trgovački centar
(Geography of leisure among the young - how to choose your favourite shopping centre)

Autori
Jakovčić, Martina

Izvornik
Hrvatski geografski glasnik (1331-5854) 73 (2011), 1; 51-69

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Hrvatska; mladi; slobodno vrijeme; potrošnja; trgovački centar
(consumption; Croatia; leisure; shopping centres; the young)

Sažetak
Provođenje slobodnog vremena najčešće se promatra kao tema turističke geografije. Trgovački centar jedno je od češćih mjesta provođenja slobodnog vremena, što podrazumijeva i niz ekonomskih aktivnosti, čime slobodno vrijeme postaje tema trgovinske, a time i ekonomske geografije. Sociolozi sve češće ističu kako su trgovački centri preuzeli ulogu parkova kao mjesta druženja i provođenja slobodnog vremena adolescenata. Većina roditelja s odobravanjem promatra tu promjenu jer trgovački centri nude određeni osjećaj sigurnosti i kontrole. Lutanje trgovačkim centrom, bez izraženog cilja, sve više postaje način provođenja slobodnog vremena mladih u Hrvatskoj. Do sada je u stranoj literaturi izrađeno nekoliko modela razumijevanja doživljaja trgovačkih centara. Ovaj rad opisuje faktore koji utječu na čestinu posjeta i duljinu boravka u trgovačkom centru te utječu na izbor "najdražega" trgovačkog centra. S obzirom na trend sve bržeg otvaranja sve više trgovačkih centara ovaj model mogao bi pronaći primjenu u trgovačkim centrima prilikom kreiranja njihove politike "borbe" za kupce.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0000000-3526 - Urbani sistemi u prostornom razvoju Hrvatske (Njegač, Dražen, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Martina Jakovčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jakovčić, Martina
Geografija slobodnog vremena mladih - kako izabrati svoj najdraži trgovački centar // Hrvatski geografski glasnik, 73 (2011), 1; 51-69 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Jakovčić, M. (2011) Geografija slobodnog vremena mladih - kako izabrati svoj najdraži trgovački centar. Hrvatski geografski glasnik, 73 (1), 51-69.
@article{article, author = {Jakov\v{c}i\'{c}, Martina}, year = {2011}, pages = {51-69}, keywords = {Hrvatska, mladi, slobodno vrijeme, potro\v{s}nja, trgova\v{c}ki centar}, journal = {Hrvatski geografski glasnik}, volume = {73}, number = {1}, issn = {1331-5854}, title = {Geografija slobodnog vremena mladih - kako izabrati svoj najdra\v{z}i trgova\v{c}ki centar}, keyword = {Hrvatska, mladi, slobodno vrijeme, potro\v{s}nja, trgova\v{c}ki centar} }
@article{article, author = {Jakov\v{c}i\'{c}, Martina}, year = {2011}, pages = {51-69}, keywords = {consumption, Croatia, leisure, shopping centres, the young}, journal = {Hrvatski geografski glasnik}, volume = {73}, number = {1}, issn = {1331-5854}, title = {Geography of leisure among the young - how to choose your favourite shopping centre}, keyword = {consumption, Croatia, leisure, shopping centres, the young} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • Geobase





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font