Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 508820

Čemu služi marka?


Ozretić Došen, Đurđana
Čemu služi marka? // Marketing.UP, 1 (2001), 16-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 508820 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čemu služi marka?
(What is the purpose of a brand?)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana

Izvornik
Marketing.UP (1333-1884) 1 (2001); 16-19

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
marka; ime marke; znak marke
(brand; brand name; brand mark)

Sažetak
Na tržištima gdje postoji obilje proizvoda i usluga sličnih ili jednakih obilježja, te mnoštvo ponuđača koji se nadmeću za pridobivanje i zadržavanje potrošača i korisnika, marka predstavlja iznimno važno razllikovno obilježje i stvara dodatnu vrijednost proizvodima, uslugama i njihovim proizvođačima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana
Čemu služi marka? // Marketing.UP, 1 (2001), 16-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Ozretić Došen, Đ. (2001) Čemu služi marka?. Marketing.UP, 1, 16-19.
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2001}, pages = {16-19}, keywords = {marka, ime marke, znak marke}, journal = {Marketing.UP}, volume = {1}, issn = {1333-1884}, title = {\v{C}emu slu\v{z}i marka?}, keyword = {marka, ime marke, znak marke} }
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2001}, pages = {16-19}, keywords = {brand, brand name, brand mark}, journal = {Marketing.UP}, volume = {1}, issn = {1333-1884}, title = {What is the purpose of a brand?}, keyword = {brand, brand name, brand mark} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font