Pregled bibliografske jedinice broj: 507925
Stres i učenje
Stres i učenje // Tjedan mozga
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 507925 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stres i učenje
(Stress and learning)
Autori
Popović, Siniša ; Ćosić, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Izvornik
Tjedan mozga
/ - , 2011
Skup
Tjedan mozga
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.03.2011. - 20.03.2011
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
stres; učenje; adaptivna stimulacija prividnom stvarnošću; generiranje pobuda; estimacija emocionalnih stanja; amigdala
(stress; learning; virtual reality adaptive stimulation; stimuli generation; emotional state estimation; amygdala)
Sažetak
Uvodno se govori o značaju stresa u društvu. Opisuju se ugrubo mehanizmi odgovora organizma na stresore. Naglašava se važnost metoda koje bi mogle doprinijeti povećanju otpornosti na stres u osoba koje obavljaju visoko stresne zadaće. Daje se pregled tehnologija koje se istražuju u okviru znanstvenog projekta, radi njihove potencijalne buduće primjene u poboljšavanju otpornosti na stres u specifičnim kontekstima. Govori se o generiranju stresnih audio-vizualnih pobuda i procjeni stanja stresa na temelju mjerenja promjena u aktivnosti autonomnog živčanog sustava, glasu i izrazu lica osobe. Opisuje se učenje straha kao jedan mogući kontekst u kojem se isprepliću stres i učenje, spominje se amigdala kao posebno relevantna regija mozga i daju primjeri nekoliko ilustrativnih istraživanja vezanih uz učenje straha.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Elektrotehnika, Računarstvo, Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
036-0000000-2029 - Adaptivno upravljanje scenarijima u VR terapiji PTSP-a (Ćosić, Krešimir, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb