Pregled bibliografske jedinice broj: 50755
Pristupi koji potiču autonomiju učenika
Pristupi koji potiču autonomiju učenika // Interakcija odrasli dijete i autonomija djeteta / Babić, Nada ; Irović, Stanislava (ur.).
Osijek: Visoka učiteljska škola u Osijeku, Visoka učiteljska škola u Rij, 2000. str. 150-157 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 50755 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristupi koji potiču autonomiju učenika
(Learning approaches which support learner autonomy)
Autori
Peko, Anđelka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Interakcija odrasli dijete i autonomija djeteta
/ Babić, Nada ; Irović, Stanislava - Osijek : Visoka učiteljska škola u Osijeku, Visoka učiteljska škola u Rij, 2000, 150-157
Skup
Interakcija odrasli dijete i autonomija djeteta
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.11.1999. - 19.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastavni pristupi; poticanje; autonomija; učenik
(learning approaches; autonomy; learner)
Sažetak
Ostvarenje osobnih mogućnosti razvoja zahtijeva različite izvore i prijeko potrebne materijale koji će omogućavati različite aktivnosti. Uvažavanjem navedenoga ostvarujemo nastavu koja zahtijeva redefiniranje uloga učitelja i učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA