Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 507501

Pedagog u građenju i razvijanju kurikuluma


Šagud, Mirjana
Pedagog u građenju i razvijanju kurikuluma // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 90-91 (2010), 12-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 507501 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagog u građenju i razvijanju kurikuluma
(Pedagogue in building and developing curriculum)

Autori
Šagud, Mirjana

Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 90-91 (2010); 12-14

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
pedagog; kurikulum
(pedagogue; curriculum)

Sažetak
Odgojno - obrazovni rad ostvaruje se u specifičnim i vrlo složenim uvjetima određenim konkretnim kontekstom koje će u velikoj mjeri determinirati njegovu kvalitetu. Suvremeno promišljanje kurikuluma podrazumijeva cjelovit, integrirani i holistički pristup učenju, razvoju i življenju djeteta u kojem su povezani svi aspekti djetetovog razvoja . Nerijetko , međutim, u odgojno - obrazovnoj praksi susrećemo raščlanjene i rascjepkane sadržaje, dominaciju planiranog i unaprijed propisanog što ne korespondira s dječjim stvarnim interesima i zakonitostima učenja. Dekontekstualizacija kurikularnih sadržaja, usmjerenost na pojedinačno i od djetetovih interesa izdvojenih područja interesa još je uvijek prisutna tendencija u predškolskim ustanovama. Razvoj i građenje kurikuluma u određenom odgojno - obrazovnom kontekstu mora biti rezultat promatranja, procjenjivanja, razumijevanja i njegovog razvijanja u konkretnim uvjetima što je posljedica ne samo aktivnosti odgajatelja koji neposredno planira i realizira odgojno - obrazovni proces, nego zajedničkih akcija odgajatelja i cjelokupnog stručnog tima, posebice pedagoga. Oni će na temelju svoje profesionalne procjene promišljati i kasnije sugerirati strategije odgojnog djelovanja za koje smatraju da su u određenom trenutku adekvatne. U suradnji s odgajateljima, pedagog promišlja , te zajedno sa svima koji participiraju u odgojno - obrazovnoj praksi planira, provjerava građenje i realizaciju određenih dijelova kurikuluma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Šagud (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šagud, Mirjana
Pedagog u građenju i razvijanju kurikuluma // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 90-91 (2010), 12-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Šagud, M. (2010) Pedagog u građenju i razvijanju kurikuluma. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 90-91, 12-14.
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana}, year = {2010}, pages = {12-14}, keywords = {pedagog, kurikulum}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {90-91}, issn = {0353-636X}, title = {Pedagog u gra\djenju i razvijanju kurikuluma}, keyword = {pedagog, kurikulum} }
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana}, year = {2010}, pages = {12-14}, keywords = {pedagogue, curriculum}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {90-91}, issn = {0353-636X}, title = {Pedagogue in building and developing curriculum}, keyword = {pedagogue, curriculum} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font