Pregled bibliografske jedinice broj: 507351
Grad kao tržišna marka
Grad kao tržišna marka // Acta turistica nova, 2 (2008), 1; 75-95 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 507351 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Grad kao tržišna marka
(City as A Brand)
Autori
Vukić, Feđa
Izvornik
Acta turistica nova (1846-4394) 2
(2008), 1;
75-95
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
grad; identitet; sustav; kultura
(city; identity; system; culture)
Sažetak
Članak uspostavlja kritički odnos prema ideji svođenja identiteta zajednice na identitet proizvoda i prdlaže osnovu za drukčiju istraživačku meotodologiju koja može pomnoći realizaciji identiteta pojedinaca i skupina u sklopu zajednice grada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts
- C.I.R.E.T.
- SCOPUS