Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 507189

UKLJUČENOST RODITELJA U ŽIVOT ŠKOLE: PERCEPCIJA RODITELJA OPĆE POPULACIJE I PREDSTAVNIKA RODITELJA U ŠKOLSKIM TIJELIMA


Pahić, Tea; Miljević-Riđički, Renata; Vizek Vidović, Vlasta
UKLJUČENOST RODITELJA U ŽIVOT ŠKOLE: PERCEPCIJA RODITELJA OPĆE POPULACIJE I PREDSTAVNIKA RODITELJA U ŠKOLSKIM TIJELIMA // Odgojne znanosti, 12 (2010), 2; 329-346 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 507189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UKLJUČENOST RODITELJA U ŽIVOT ŠKOLE: PERCEPCIJA RODITELJA OPĆE POPULACIJE I PREDSTAVNIKA RODITELJA U ŠKOLSKIM TIJELIMA
(PARENTAL INVOLVEMENT IN SCHOOL LIFE: PERCEPTION OF REGULAR PARENTS AND REPRESENTATIVES)

Autori
Pahić, Tea ; Miljević-Riđički, Renata ; Vizek Vidović, Vlasta

Izvornik
Odgojne znanosti (1846-1204) 12 (2010), 2; 329-346

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
obrazovanje; suradnja roditelja i škole; tradicionalni pristup; partnerski pristup; roditelji predatavnici
(education; parent-school co-operation; traditional orientati- on; partnership orientation; parent representatives)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati postoje li razlike u percepciji uključenosti u rad škole između opće populacije roditelja i predstavnika roditelja i to s obzirom na ključne dimenzije multidimenzionalnog modela participacije. Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku roditelja djece od drugog do osmog razreda iz 30 osnovnih škola iz cijele Hrvatske (N=1122). U ovom radu prikazani su rezultati dobiveni na uzorku roditelja opće populacije (N=908), te uzorku predstavnika roditelja u tijelima školske uprave (N=144). Dobiveni rezultati ukazuju da je odnos škole i roditelja u Hrvatskoj pretežno tradicionalan, što znači da odgojno-obrazovne ciljeve određuje škola, a tek ponekad o njima obavještava roditelja. Komunikacija s roditeljima relativno je rijetka i orijentirana na pojedinačne probleme i pretežno je inicira škola. Unatoč tome, roditelji općenito pokazuju visoki interes za sve dostupne oblike suradnje sa školom i smatraju da su oni korisni za njihovo dijete. Roditelji iz uzorka predstavnika roditelja uživaju bolji socioekonomski status i obrazovaniji su od roditelja opće populacije, te imaju percepciju veće uključenosti u rad škole. U usporedbi s roditeljima opće populacije, skloniji su partnerskom pristupu u suradnji sa školom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Pahić, Tea; Miljević-Riđički, Renata; Vizek Vidović, Vlasta
UKLJUČENOST RODITELJA U ŽIVOT ŠKOLE: PERCEPCIJA RODITELJA OPĆE POPULACIJE I PREDSTAVNIKA RODITELJA U ŠKOLSKIM TIJELIMA // Odgojne znanosti, 12 (2010), 2; 329-346 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Pahić, T., Miljević-Riđički, R. & Vizek Vidović, V. (2010) UKLJUČENOST RODITELJA U ŽIVOT ŠKOLE: PERCEPCIJA RODITELJA OPĆE POPULACIJE I PREDSTAVNIKA RODITELJA U ŠKOLSKIM TIJELIMA. Odgojne znanosti, 12 (2), 329-346.
@article{article, author = {Pahi\'{c}, Tea and Miljevi\'{c}-Ri\dji\v{c}ki, Renata and Vizek Vidovi\'{c}, Vlasta}, year = {2010}, pages = {329-346}, keywords = {obrazovanje, suradnja roditelja i \v{s}kole, tradicionalni pristup, partnerski pristup, roditelji predatavnici}, journal = {Odgojne znanosti}, volume = {12}, number = {2}, issn = {1846-1204}, title = {UKLJU\v{C}ENOST RODITELJA U \v{Z}IVOT \v{S}KOLE: PERCEPCIJA RODITELJA OP\'{C}E POPULACIJE I PREDSTAVNIKA RODITELJA U \v{S}KOLSKIM TIJELIMA}, keyword = {obrazovanje, suradnja roditelja i \v{s}kole, tradicionalni pristup, partnerski pristup, roditelji predatavnici} }
@article{article, author = {Pahi\'{c}, Tea and Miljevi\'{c}-Ri\dji\v{c}ki, Renata and Vizek Vidovi\'{c}, Vlasta}, year = {2010}, pages = {329-346}, keywords = {education, parent-school co-operation, traditional orientati- on, partnership orientation, parent representatives}, journal = {Odgojne znanosti}, volume = {12}, number = {2}, issn = {1846-1204}, title = {PARENTAL INVOLVEMENT IN SCHOOL LIFE: PERCEPTION OF REGULAR PARENTS AND REPRESENTATIVES}, keyword = {education, parent-school co-operation, traditional orientati- on, partnership orientation, parent representatives} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Social Services Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font