Pregled bibliografske jedinice broj: 507176
Aktivni sudionici unaprjeđivanja kvalitete školskih izvannastavnih aktivnosti
Aktivni sudionici unaprjeđivanja kvalitete školskih izvannastavnih aktivnosti // III. međunarodna naučna konferencija o negovanju talenata U službi talenata : zbornik radova = III. Nemzetközi tudományos tehetséggondozó konferencia A tehetségek szolgálatában : Az eljárás / Varjứ Potrebić, Tatjana ; Lepeš, Josip (ur.).
Kanjiža: Regionalni centar za profesionalni razvoj zaposlenih u obrazovanju, 2011. str. 221-227 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 507176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aktivni sudionici unaprjeđivanja kvalitete školskih izvannastavnih aktivnosti
(Active Participants of the Process of Enhancing Quality of Extra-curricular Activities)
Autori
Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
III. međunarodna naučna konferencija o negovanju talenata U službi talenata : zbornik radova = III. Nemzetközi tudományos tehetséggondozó konferencia A tehetségek szolgálatában : Az eljárás
/ Varjứ Potrebić, Tatjana ; Lepeš, Josip - Kanjiža : Regionalni centar za profesionalni razvoj zaposlenih u obrazovanju, 2011, 221-227
ISBN
978-86-88671-00-2
Skup
Međunarodna naučna konferencija o negovanju talenata Kanjiža (3 ; 2011)
Mjesto i datum
Kanjiža, Srbija, 19.03.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učenici; izvannastavne aktivnosti; osnovne škole; zadovoljstvo
(students; extra-curricular activities; elementary school; satisfaction)
Sažetak
Školske izvannastavne aktivnosti mjesto su ispunjenja kreativnog djelovanja učenika u različitim socijalnim oblicima rada, iskustvenom učenju, osobnoj aktivnosti, doživljaju vlastite vrijednosti i intrinzičnoj motivaciji. Osim što utječu na odgojnu funkciju škole i povezivanje škole s društvenom zajednicom, izvannastavne aktivnosti potiču i razvijaju individualne sposobnosti učenika, potiču kreativnost i odgoj učenika za samoaktualizaciju u slobodnom vremenu. Stoga se ograničenosti nastavnog procesa mogu prevladati raznovrsnim izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima kroz koje učenici zadovoljavaju potrebe, interese i sposobnosti te imaju mogućnost za potvrđivanjem i samoaktualizacijom. U radu se iznose procjene 344 učenika o zadovoljstvu izvannastavnim aktivnostima tijekom školske 2009./2010. godine u trima ruralnim i trima urbanim osnovnim školama Osječko-baranjske, Brodsko-posavske i Požeško-slavonske županije. Rezultati istraživanja pokazuju broj i učestalost pojedinih vrsta izvannastavnih aktivnosti, zadovoljstvo izborom izvannastavnih aktivnosti, mogućnosti predlaganja novih izvannastavnih aktivnosti i razloge uključivanja u pojedine izvannastavne aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek