Pregled bibliografske jedinice broj: 507163
Dramska igra kao metoda u nastavi hrvatskoga jezika i književnosti
Dramska igra kao metoda u nastavi hrvatskoga jezika i književnosti // Društvo i jezik:višejezičnost i višekulturalnost / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb, 2010. str. 393-400 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 507163 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dramska igra kao metoda u nastavi hrvatskoga jezika i književnosti
(Drama game as a method in teaching Croatian language and literature)
Autori
Rogulj, Zrinka ; Bežen, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Društvo i jezik:višejezičnost i višekulturalnost
/ Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante - Zagreb, 2010, 393-400
ISBN
978-953-7210-33-5
Skup
Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika (RUHMSJ-3)
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 13.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dramski odgoj; dječja igra; dramska igra
(drama education; children`s game; drama game)
Sažetak
Suvremeni odgoj i obrazovanje sve više teže primjeni novih metoda i oblika rada koji bi učenicima omogućili stjecanje znanja i vještina utemeljenih na kreativnom i iskustvenom učenju. Dramska igra se, kao metoda, može integrirati u nastavu hrvatskog jezika i književosti s obzirom na to da je drama jedan od književnoh rodova. Integracija dramske igre u nastavi hrvatskog jezika znači aktivno uključivanje učenika u učenje, komuniciranje, razvijanje i osamostaljivanje. Dramske igre orijentirane su na procese unutar pojedinca i grupe te predstavljaju odličan medij za sintezu znanja i vještina stečenih iz života, iz umjetnosti i iz ostalih nastavnih predmeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb