Pregled bibliografske jedinice broj: 50697
Predškolsko dijete-budući čitatelj
Predškolsko dijete-budući čitatelj // Interakcija odrasli dijete i autonomija djeteta / Babić, Nada ; Irović, Stanislava (ur.).
Osijek: Visoka učiteljska škola u Osijeku, Visoka učiteljska škola u Rij, 2000. str. 183-187 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 50697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Predškolsko dijete-budući čitatelj
(Preschoolers-future readers)
Autori
Vodopija, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Interakcija odrasli dijete i autonomija djeteta
/ Babić, Nada ; Irović, Stanislava - Osijek : Visoka učiteljska škola u Osijeku, Visoka učiteljska škola u Rij, 2000, 183-187
Skup
Interakcija odrasli dijete i autonomija djeteta
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.11.1999. - 19.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
predškolsko dijete; čitatelj; slušanje; interes; poticaj
(preschooler; reader; conversation)
Sažetak
Budući čitatelj nastaje u obitelji i predškolskoj ustanovi. Predškolsko dijete činom aktivnog slušanja razvija mišljenje, pamćenje i maštu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA