Pregled bibliografske jedinice broj: 506650
Sinteza i ravnoteža interakcija fotografskih procesa i gesti. Fotografija kao sinergijski gestiv
Sinteza i ravnoteža interakcija fotografskih procesa i gesti. Fotografija kao sinergijski gestiv // Zbornik radova s 14. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić" 2010 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2010. str. 310-319 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 506650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sinteza i ravnoteža interakcija fotografskih procesa i gesti. Fotografija kao sinergijski gestiv
(Synthesis and Balance of Interaction between photographic Processes and Gestures)
Autori
Periša, Mario ; Engler, Tihomir ; Kozina, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova s 14. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić" 2010
/ Mikota, Miroslav - Zagreb : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2010, 310-319
ISBN
978-953-7644-06-2
Skup
14. međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić" 2010
Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 06.10.2010. - 10.10.2010
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
fotografija; ravnoteža; fotografski procesi; gesta; sintaktička i semantička substruktura
(photography; balance; photographic processes; gesture)
Sažetak
U radu se razmatraju temeljne odrednice fotografije koje se sagledavaju u načinima oblikovanja njene sintaktičke i semantičke substrukture kao dva pola unutar kojih se odvija proces nastanka fotografije. Taj, naime, ne obuhvaća samo fotooptičku, reprofotografsku i grafičku realizaciju fotografije, već i njenu idejnu kontekstualizaciju. Da bi se ta dvopolnost u što boljoj mjeri uočila, u radu se proces kreacije fotografije sagledava kroz prizmu rastvorbe hrvatskog pojma fotografije na slogove Foto-Graf-I-Ja, čime se nastoji upozoriti na uzajamnu upućenost aspekta svjetlosti i optike (Foto), kao i onog zapisa i reprodukcije (Graf), s jedne strane, te autorstva (Ja) i uronjenosti fotografije u semantički univerzum ideja (I) s druge strane.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb,
Akademija dramske umjetnosti, Zagreb