Pregled bibliografske jedinice broj: 506420
Imanentnost glazbene strukture i oblika u Hrvatskoj folklornoj glazbi te njena prisutnost u odgoju glazbene osjetljivosti
Imanentnost glazbene strukture i oblika u Hrvatskoj folklornoj glazbi te njena prisutnost u odgoju glazbene osjetljivosti, 2004., diplomski rad, Visoka učiteljska škola Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 506420 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Imanentnost glazbene strukture i oblika u Hrvatskoj folklornoj glazbi te njena prisutnost u odgoju glazbene osjetljivosti
(IMMANENCE OF MUSICAL STRUCTURE AND CHAPE IN CROATIAN TRADITIONAL MUSIC AND PRESENCE IN EDUCATION FOR MUSICAL SENSIBILITY)
Autori
Šuleski, Jana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Visoka učiteljska škola Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
23.04
Godina
2004
Stranica
127
Mentor
Sam Palmić, Renata
Ključne riječi
glazbena struktura; glazbeni oblik; glazbena osjetljivost za tradicijski glazbeni izraz; odgoj glazbene osjetljivosti za tradicijski glazbeni izraz
(musical structure; musical shape; musical sensibility for traditional music; musical education in sensibility for traditional music form)
Sažetak
Predmet istraživanja u diplomskom radu je glazbena struktura i glazbeni oblik u tradicijskoj pjevanoj pjesmi i njena prisutnost u glazbenoj odgojno-obrazovnoj praksi u razrednoj nastavi.U teorijskom dijelu rada razmatrana je i analizirana prisutnost hrvatske tradicijske pjesme u udžbenicima glazbene kulture s obzirom na glazbenu strukturu i oblik pjesme prema etnografskim zonama i glazbeno-folklornim područjima. U empirijskom dijelu rada ispitani su stavovi i mišljenje učenika 4., 5. i 6. razreda osnovne škole o tradicijskoj glazbi. Dobiveni rezultati potvrdili su pretpostavku da tradicijska glazba nije predmet dovoljnog interesa učenika niti ju učenici doživljavaju dijelom vlastitog identiteta. Glazbena i kulturološka vrijednost tradicijske glazbe u ljepoti njene jednostavnosti - strukture i oblika - nedovoljno je prepoznata u glazbenoj odgojno-obrazovnoj praksi osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija