Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 506045

Izrada projekta – multidisciplinarni pristup u nastavi kemije


Buljac (Matijaš), Maša; Borčić, Ivo
Izrada projekta – multidisciplinarni pristup u nastavi kemije // XVIII. hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera - knjiga sažetaka / Zrnčević, Stanka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa (HDKI) ; Hrvatsko kemijsko drustvo ; Hinus, 2003. str. 309-309 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 506045 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izrada projekta – multidisciplinarni pristup u nastavi kemije
(Development Project - a multidisciplinary approach to chemical education)

Autori
Buljac (Matijaš), Maša ; Borčić, Ivo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
XVIII. hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera - knjiga sažetaka / Zrnčević, Stanka - Zagreb : Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa (HDKI) ; Hrvatsko kemijsko drustvo ; Hinus, 2003, 309-309

ISBN
953-6894-08-4

Skup
XVIII. hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.02.2003. - 19.02.2003

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
projekt; etanol; rogač; timovi; nastava
(project; ethanol; carob; teams; classes)

Sažetak
Svrha ovog projekta je da naučimo studente kako učiti, da se nauče komunicirati, da se znaju informirati i primijeniti dobivene informacije, da se nauče pismeno i oralno izražavati, te da nauče kreativno razmišljati. Cilj ovog projekta je dobivanje etanola iz rogača. Mi smo zbog lakšeg praćenja nastave, projekt podijelili u tri podprojekta: - dobivanje šećernog sirupa iz rogača i identifikacija šećera u tom sirupu - dobivanje fermentabilnih šećera i njihovo odvajanje radi pripreme osnovnog sirupa za fermentaciju - fermentacija šećera i dobivanje etanola Metoda nastave bazira se na dijalogu, tj. aktivnom sudjelovanju studenata u projektu. Tijekom predavanja postavljaju se pitanja o svim problemima, te se odmah pokušavaju dati odgovori na način da se uključe svi studenti. Kod ovog dijaloga, uz moderatora koji koordinira projektom, sudjeluju i nastavnici iz odgovarajućih predmeta, da sa svojim znanjem pomognu studentima da uspješno dođu do zajedničkog rješenja. Organizacija nastave sastoji se od: 1. stvaranje timova i odabir voditelja tima - prvi korak u svakom uspješnom projektu je odabir i organizacija tima. Timovi se odabiru ili metodom slučajnog odabira ili u dogovoru sa studentima. Studenti među sobom odabiru voditelja tima. 2. upoznavanje sa informacijama - studenti se upoznaju sa pojmom informacija, sa izvorima informacija, te zašto su one potrebne 3. dizajn procesa, tj. plansko osmišljavanje neke ideje da bi se ona pretočila u određeni događaj, tj. cilj. Pri tome imamo pet osnovnih koraka: • definiranje problema - njega ćemo definirati tako da postavljamo pitanja, a to dovodi do gore spomenutog dijaloga • planirana potraga za rješenjem • analiza, modeliranje i sinteza • procjena • primjena Ovakav vid nastave su studenti vrlo dobro prihvatili, već su došli do prvih rezultata, a njihove konačne rezultate, kao i njihova razmišljanja dobit ćemo na kraju projekta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kemijsko-tehnološki fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Maša Buljac (autor)

Avatar Url Ivo Borčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Buljac (Matijaš), Maša; Borčić, Ivo
Izrada projekta – multidisciplinarni pristup u nastavi kemije // XVIII. hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera - knjiga sažetaka / Zrnčević, Stanka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa (HDKI) ; Hrvatsko kemijsko drustvo ; Hinus, 2003. str. 309-309 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Buljac (Matijaš), M. & Borčić, I. (2003) Izrada projekta – multidisciplinarni pristup u nastavi kemije. U: Zrnčević, S. (ur.)XVIII. hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera - knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Buljac (Matija\v{s}), Ma\v{s}a and Bor\v{c}i\'{c}, Ivo}, editor = {Zrn\v{c}evi\'{c}, S.}, year = {2003}, pages = {309-309}, keywords = {projekt, etanol, roga\v{c}, timovi, nastava}, isbn = {953-6894-08-4}, title = {Izrada projekta – multidisciplinarni pristup u nastavi kemije}, keyword = {projekt, etanol, roga\v{c}, timovi, nastava}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo kemijskih in\v{z}enjera i tehnologa (HDKI) ; Hrvatsko kemijsko drustvo ; Hinus}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Buljac (Matija\v{s}), Ma\v{s}a and Bor\v{c}i\'{c}, Ivo}, editor = {Zrn\v{c}evi\'{c}, S.}, year = {2003}, pages = {309-309}, keywords = {project, ethanol, carob, teams, classes}, isbn = {953-6894-08-4}, title = {Development Project - a multidisciplinary approach to chemical education}, keyword = {project, ethanol, carob, teams, classes}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo kemijskih in\v{z}enjera i tehnologa (HDKI) ; Hrvatsko kemijsko drustvo ; Hinus}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font