Pregled bibliografske jedinice broj: 505979
Pretpostavke kvalitetnog sustava predškolskog odgoja
Pretpostavke kvalitetnog sustava predškolskog odgoja // Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati : zbornik radova / Babić, Nada (ur.).
Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek, 1999. str. 31-36 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 505979 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pretpostavke kvalitetnog sustava predškolskog odgoja
(Basis of the Quality in Preschool Education)
Autori
Mlinarević, Vesnica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati : zbornik radova
/ Babić, Nada - Osijek : Centar za predškolski odgoj Osijek, 1999, 31-36
ISBN
953-97823-0-9
Skup
Stručni i znanstveni skup Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati (2 ; 1999)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 13.05.1999. - 15.05.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
interakcija i partnerstvo; unapređivanje predškolskog odgoja
(interaction and partnership between parents and institutions; improving preschool education)
Sažetak
Istodobno s političkim, gospodarskim i sruštvenim promjenama u Hrvatskoj, započinje i proces promjena u djelatnosti predškolskog odgoja. Osobitost humanističko-razvojnog pristupa je usmjerenost na dijete, humaniziranje odnosa, potreba jačanja stručnosti djelatnika, a time i potreba kvalitetnije interakcije i komunikacije svih u dječjem vrtiću i onih na višim razinama koji propisuju, ali se i skrbe za kakvoću življenja i rada u dječjem vrtiću. U ovom radu poglaviti se ističe partnerstvo odgojitelja, stručnih suradnika, ravnatelja, lokalnih vlasti i predstavnika Ministarstva prosvjete i športa, što je pretpostavka za unapređenje djelatnosti predškolskog odgoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vesnica Mlinarević
(autor)