Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 505954

Vertikalni marketing


Segetlija, Zdenko
Vertikalni marketing
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011


CROSBI ID: 505954 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vertikalni marketing
(Vertical Marketing)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2011

Stranica
244

Ključne riječi
distribucija; vertikalni marketing; vrijednosni lanac; upravljanje kategorijama proizvoda
(distributionn; vertical marketing; value chain; category management)

Sažetak
U ovome pregledu predavanja iz vertikalnog marketinga obrađene su najprije teme iz područja fizičke distribucije i kanala distribucije, a potom upravljanja kanalima distribucije i vertikalnoga marketinga (posebno upravljanja kategorijama proizvoda).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Vertikalni marketing
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011
Segetlija, Z. (2011) Vertikalni marketing. Osijek. Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
@unknown{unknown, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2011}, pages = {244}, keywords = {distribucija, vertikalni marketing, vrijednosni lanac, upravljanje kategorijama proizvoda}, title = {Vertikalni marketing}, keyword = {distribucija, vertikalni marketing, vrijednosni lanac, upravljanje kategorijama proizvoda}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@unknown{unknown, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2011}, pages = {244}, keywords = {distributionn, vertical marketing, value chain, category management}, title = {Vertical Marketing}, keyword = {distributionn, vertical marketing, value chain, category management}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font