Pregled bibliografske jedinice broj: 505954
Vertikalni marketing
Vertikalni marketing
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011
CROSBI ID: 505954 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vertikalni marketing
(Vertical Marketing)
Autori
Segetlija, Zdenko
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2011
Stranica
244
Ključne riječi
distribucija; vertikalni marketing; vrijednosni lanac; upravljanje kategorijama proizvoda
(distributionn; vertical marketing; value chain; category management)
Sažetak
U ovome pregledu predavanja iz vertikalnog marketinga obrađene su najprije teme iz područja fizičke distribucije i kanala distribucije, a potom upravljanja kanalima distribucije i vertikalnoga marketinga (posebno upravljanja kategorijama proizvoda).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Zdenko Segetlija
(autor)