Pregled bibliografske jedinice broj: 505871
Učitelj i odrednice uspješnog poučavanja
Učitelj i odrednice uspješnog poučavanja // Život i škola, 47 (2002), 7; 140-141 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 505871 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelj i odrednice uspješnog poučavanja
(Teacher and Determinants of Successful Teaching)
Autori
Mlinarević, Vesnica
Izvornik
Život i škola (0044-4855) 47
(2002), 7;
140-141
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
školska praksa; učitelj; uspješno poučavanje
(school practice; teachers; successful teaching)
Sažetak
Izazovi pred kojima se nalazi suvremena škola pretpostavljaju, traže i uvjetuju kvalitetno nove odnose, stavove i razmišljanja svih subjekata odgojno-obrazovnog procesa. Osobnost i profesionalnost učitelja važan je čimbenik kvalitete škole koja se opredjeljuje za napredak, razvoj i uspješnost u učenje. Školska praksa traži kreativnog, refleksivnog, emancipacijskog profesionalca, akcijskog istraživača koji mijenja i unapređuje svoj rad u školi koja je zabavno i radosno mjesto učenja i življenja djece i odraslih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vesnica Mlinarević
(autor)