Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 50572

Poslovno ponašanje i neformalne institucije: Koliko je poslovna etika važna?


Vehovec, Maja
Poslovno ponašanje i neformalne institucije: Koliko je poslovna etika važna? // Marketing i razvoj / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000. str. 139-157 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 50572 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovno ponašanje i neformalne institucije: Koliko je poslovna etika važna?
(Business Behavior and Informal Institutions: How Important is Business Ethics)

Autori
Vehovec, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing i razvoj / Grbac, Bruno - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000, 139-157

Skup
Marketing i razvoj

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 07.12.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
neformalne institucije; poslovna etika; povjerenje; transakcijski troškovi; društveni kapital
(Informal Institutions; Business Ethics; Trust; Transactional Expences; Public Asset)

Sažetak
Rad se temelji na novoj institucionalnoj ekonomskoj teoriji koja smatra da je uloga formalinh i neformalnih institucija, te njihove interakcije, ključna za stvaranje bogatstva, odnosno za gospodarski rast. Ovo istraživanje je usredotočeno na segment neformalnih normi ponašanja koji se odnosi na poslovnu etiku. Rezultati terenskog istraživanja koje je provedeno na uzorku populacije poslovnih ljudi pokazuju da poslovni ljudi imaju jasne etičke stavove, ali je percecija etičnosti više izražena kod grupe rukovodioca od grupe izvršioca. Većina ispitanika žrtvuje osobnu etiku za poslovne ciljeve zbog oprtunističkog ponašanja, a ponašanje srednje dobne skupine se značajno razlikuje u odnosu na etičke dileme u konkretnim poslovnim situacijama od ostalih dobnih skupina. Nameće zaključak da je poslovno povjerenje nedovoljno razvijeno i da se etičkim normama ne daje ona težina koju bi trebala imati u poslovnom ponašanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081003

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Maja Vehovec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vehovec, Maja
Poslovno ponašanje i neformalne institucije: Koliko je poslovna etika važna? // Marketing i razvoj / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000. str. 139-157 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vehovec, M. (2000) Poslovno ponašanje i neformalne institucije: Koliko je poslovna etika važna?. U: Grbac, B. (ur.)Marketing i razvoj.
@article{article, author = {Vehovec, Maja}, editor = {Grbac, B.}, year = {2000}, pages = {139-157}, keywords = {neformalne institucije, poslovna etika, povjerenje, transakcijski tro\v{s}kovi, dru\v{s}tveni kapital}, title = {Poslovno pona\v{s}anje i neformalne institucije: Koliko je poslovna etika va\v{z}na?}, keyword = {neformalne institucije, poslovna etika, povjerenje, transakcijski tro\v{s}kovi, dru\v{s}tveni kapital}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vehovec, Maja}, editor = {Grbac, B.}, year = {2000}, pages = {139-157}, keywords = {Informal Institutions, Business Ethics, Trust, Transactional Expences, Public Asset}, title = {Business Behavior and Informal Institutions: How Important is Business Ethics}, keyword = {Informal Institutions, Business Ethics, Trust, Transactional Expences, Public Asset}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font