Pregled bibliografske jedinice broj: 505685
Teškoće u razvoju iz perspektive djece predškolske dobi
Teškoće u razvoju iz perspektive djece predškolske dobi, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 505685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teškoće u razvoju iz perspektive djece predškolske dobi
(Difficulties in Development from the Perspective of Children of Preschool Age)
Autori
Juhas, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
30.09
Godina
2010
Stranica
20
Mentor
Mlinarević, Vesnica
Ključne riječi
dijete s teškoćama; viđenje vršnjaka; predškolska ustanova; intervju
(with disabilities; seeing peers; preschool; interview)
Sažetak
Teškoće u razvoju većina autora podrazumijeva pod oštećenjem vida (sljepoća i slabovidnost), sluha(gluhoća i nagluhost), poremećuje glasovno govorne komunikacije, tjelesni invaliditet, mentalnu retardaciju, promjene ličnosti uzrokovane psihozom te psihičke i fizičke smetnje u razvoju podijeljene na stupnjeve. U svakodnevnoj pedagoškoj praksi može se zamijetiti porast broja djece s posebnim potrebamakoja se uključuju u redovite dječje vrtiće. Stoga su i djeca predškolske dobi upoznata s teškoćama u razvoju i ponašaju se u skladu sa teškoćom koju njegov vršnjak ima. Za dijete s teškoćama u razvoju vrlo je važna socijalizacija, kako s obitelji i odgojiteljima, a posebno s vršnjacima, zato je prijeko potrebno da dijete steškoćama pohađa, ako je to moguće, redovni vrtić.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vesnica Mlinarević
(mentor)