Pregled bibliografske jedinice broj: 505677
Strategije poučavanja u radu s učenikom s cerebralnom paralizom
Strategije poučavanja u radu s učenikom s cerebralnom paralizom, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 505677 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije poučavanja u radu s učenikom s cerebralnom paralizom
(Teaching Strategies for Working with Students with Cerebral Palsy)
Autori
Horvat, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
12.03
Godina
2010
Stranica
78
Mentor
Mlinarević, Vesnica
Ključne riječi
fizička; kognitivna i osjetilna oštećenja
(physical; cognitive and sensory impairments)
Sažetak
Prema UN-ovom izvješću iz 1991.g. najmanje jedna od deset osoba u većini zemalja ima fizička, kognitivna ili osjetilna oštećenja. Procjenjuje se da je najmanje 25% svjetske populacije izravno zahvaćeno prisustvom invaliditeta. (Peters, 2004.) Prema pokazateljima 2008. godine u Republici Hrvatskoj je bilo 11% osoba s invaliditetom u ukupnom stanovništvu. Prevalencija cerebralne paralize u svijetu iznosi 2-5% u populaciji koja obuhvaća dječju, odnosno cijelu razvojnu dob. U Republici Hrvatskoj 2008. Godine registrirane su 4242 osobe s oštećenjem cerebralne paralize. Tekst je nastao u želji za upoznavanjem oštećenja cerebralne paralize i načina rada s učenikom kojemu se dogodilo ovo oštećenje. U radu su dane temeljne odrednice o cerebralnoj paralizi, o strategijama poučavanja učenika i načinu prilagodbe prostora za poučavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vesnica Mlinarević
(mentor)