Pregled bibliografske jedinice broj: 505676
Usvajanje vokabulara uporabom audiovizualnih sredstava u nastavi engleskoga jezika u osnovnoj školi
Usvajanje vokabulara uporabom audiovizualnih sredstava u nastavi engleskoga jezika u osnovnoj školi // Međunarodna kolonija mladih Ernestinovo : 2003.-2008. : zbornik radova znanstvenog skupa s međunarodnim sudjelovanjem / Julijo Martinčić ; Dubravka Hackenberger (ur.).
Zagreb: Zavod za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Osijeku, 2010. str. 143-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 505676 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usvajanje vokabulara uporabom audiovizualnih sredstava u nastavi engleskoga jezika u osnovnoj školi
(Vocabulary acquisition by application of audio-visuals in primary school English teaching classes)
Autori
Živić, Ivana ; Tomić, Damir ; Gal, Ksenija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Međunarodna kolonija mladih Ernestinovo : 2003.-2008. : zbornik radova znanstvenog skupa s međunarodnim sudjelovanjem
/ Julijo Martinčić ; Dubravka Hackenberger - Zagreb : Zavod za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Osijeku, 2010, 143-152
ISBN
978-953-154-921-9
Skup
Međunarodna kolonija mladih Ernestinovo
Mjesto i datum
Ernestinovo, Hrvatska, 14.05.2009. - 15.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
audiovizualna sredstva; engleski jezik
(audiovisual resources; English language)
Sažetak
Sustavna uporaba audiovizualnih pomagala u nastavi stranih jezika potvrdila je da je učenje olakšano ako se na mozak djeluje preko slušnih i vidnih osjetila. U ovome se radu opisuje sat engleskoga jezika u 3. razredu osnovne škole na kojem je učenicima prikazan kratak film posebno snimljen uz određenu nastavnu jedinicu iz udžbenika. S obzirom na rezultate prijašnjih istraživanja pretpostavka je da će učenici bolje razumjeti tekst te bolje usvojiti rječnik i strukture nego učenici iz druge skupine koji su tu nastavnu jedinicu obradili na 'klasičan' način, uz pomoć udžbenika. Cilj je ovog istraživanja provjeriti razumijevanje teksta Meet Ms Springfield uz gledanje filma u jednome razrednom odjeljenju te razumijevanje istoga teksta uz ilustracije u udžbeniku u drugom odjeljenju. Nadalje, ovim se radom željelo odgovoriti na pitanje jesu li i koliko učenici koji su gledali film bolje usvojili jezične strukture te nastavne jedinice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek