Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 505631

Komunikacijski model govornih vježbi u osnovnoj školi : doktorska disertacija


Bakota, Lidija
Komunikacijski model govornih vježbi u osnovnoj školi : doktorska disertacija, 2010., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 505631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacijski model govornih vježbi u osnovnoj školi : doktorska disertacija
(Communication model of oral exercises in elementary school)

Autori
Bakota, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2010

Stranica
254

Mentor
Vodopija, Irena

Ključne riječi
hrvatski jezik; jezično izražavanje; govorne vježbe; komunikacijski model govornih vježbu u osnovnoj školi
(Croatian language; linguistic expressing; oral exercises; communication model of oral exercises in elementary school)

Sažetak
Učenje jezika podrazumijeva razvijanje komunikacijskih sposobnosti koje u sebe uključuju tri podsposobnosti: jezičnu (lingvističku), društvenojezičnu (sociolingvističku) i uporabnu (pragmatičku) sposobnost. U radu se pristupilo istraživanju sadržaja govornih vježbi u nastavi hrvatskoga jezika odnosno jezičnoga izražavanja u osnovnoj školi. Usporedna je analiza sadržaja govornih vježbi u udžbenicima (tiskanima zaključno s 2006. godinom s udžbenicima nove generacije tiskanim u 2007. i prilagođeni zahtjevima Hrvatskoga nacionalnog obrazovnog standarda za osnovnu školu) pokazala nedovoljnu zastupljenost komunikacijskih sadržaja govornih vježbi. U radu je provedena i usporedna analiza nastavnih planova i programa (Nastavni plan i program za osnovnu školu (1999.-2006.) i Nastavni plan i program za osnovnu školu (2006./2007.). Analiza je nastavnih planova i programa za osnovnu školu u predmetu Hrvatski jezik pokazala potrebu uvođenja komunikacijskih sadržaja govornih vježbi u nastavu jezičnoga izražavanja. U radu se stoga predlažu sadržajne dopune Nastavnoga plana i programa za osnovnu školu za predmet Hrvatski jezik, nastavno područje jezično izražavanje, komunikacijskim sadržajima govornih vježbi. U radu je predstavljen i Komunikacijski model govornih vježbi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Vodopija (mentor)

Avatar Url Lidija Bakota (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bakota, Lidija
Komunikacijski model govornih vježbi u osnovnoj školi : doktorska disertacija, 2010., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
Bakota, L. (2010) 'Komunikacijski model govornih vježbi u osnovnoj školi : doktorska disertacija', doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bakota, Lidija}, year = {2010}, pages = {254}, keywords = {hrvatski jezik, jezi\v{c}no izra\v{z}avanje, govorne vje\v{z}be, komunikacijski model govornih vje\v{z}bu u osnovnoj \v{s}koli}, title = {Komunikacijski model govornih vje\v{z}bi u osnovnoj \v{s}koli : doktorska disertacija}, keyword = {hrvatski jezik, jezi\v{c}no izra\v{z}avanje, govorne vje\v{z}be, komunikacijski model govornih vje\v{z}bu u osnovnoj \v{s}koli}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bakota, Lidija}, year = {2010}, pages = {254}, keywords = {Croatian language, linguistic expressing, oral exercises, communication model of oral exercises in elementary school}, title = {Communication model of oral exercises in elementary school}, keyword = {Croatian language, linguistic expressing, oral exercises, communication model of oral exercises in elementary school}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font