Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 505579

Imidž marke


Rajh, Edo
Imidž marke, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 505579 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Imidž marke
(Brand image)

Autori
Rajh, Edo

Izvornik
Leksikon marketinga, Ekonomski fakultet - Zagreb

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
imidž marke
(brand image)

Sažetak
Opis pojma imidža marke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rajh, Edo
Imidž marke, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Rajh, E. (2011) Imidž marke. Leksikon marketinga, Ekonomski fakultet - Zagreb. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Rajh, Edo}, year = {2011}, keywords = {imid\v{z} marke}, title = {Imid\v{z} marke}, keyword = {imid\v{z} marke} }
@unknown{unknown, author = {Rajh, Edo}, year = {2011}, keywords = {brand image}, title = {Brand image}, keyword = {brand image} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font