Pregled bibliografske jedinice broj: 505579
Imidž marke
Imidž marke, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 505579 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Imidž marke
(Brand image)
Autori
Rajh, Edo
Izvornik
Leksikon marketinga, Ekonomski fakultet - Zagreb
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
imidž marke
(brand image)
Sažetak
Opis pojma imidža marke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb
Profili:
Edo Rajh
(autor)