Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 505577

Tržišna vrijednost marke


Rajh, Edo
Tržišna vrijednost marke, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 505577 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tržišna vrijednost marke
(Brand equity)

Autori
Rajh, Edo

Izvornik
Leksikon marketinga, Ekonomski fakultet - Zagreb

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
tržišna vrijednost marke
(brand equity)

Sažetak
Opis pojma tržišne vrijednosti marke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rajh, Edo
Tržišna vrijednost marke, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Rajh, E. (2011) Tržišna vrijednost marke. Leksikon marketinga, Ekonomski fakultet - Zagreb. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Rajh, Edo}, year = {2011}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke}, title = {Tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke} }
@unknown{unknown, author = {Rajh, Edo}, year = {2011}, keywords = {brand equity}, title = {Brand equity}, keyword = {brand equity} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font