Pregled bibliografske jedinice broj: 505355
Pozitivni ishodi individualiziranog rada asistenta u nastavi s učenikom s ADHD-om
Pozitivni ishodi individualiziranog rada asistenta u nastavi s učenikom s ADHD-om // Aspekti jednakih mogućnosti i dopunska obrazovanja : integracija, podešavanje, spol : zbornik radova = Az esėlyegyenlosėg és a felzárkóztatás vetületei az oktatásban : Integrálás, felzárkóztatás, esélyegyenlőség : Az eljárás / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Verzal, 2009. str. 129-139 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 505355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozitivni ishodi individualiziranog rada asistenta u nastavi s učenikom s ADHD-om
(Positive Outcomes individualized Work Assistants in teaching with Students with ADHD)
Autori
Mlinarević, Vesnica ; Brust, Maja ; Zlatarić, Sanda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Aspekti jednakih mogućnosti i dopunska obrazovanja : integracija, podešavanje, spol : zbornik radova = Az esėlyegyenlosėg és a felzárkóztatás vetületei az oktatásban : Integrálás, felzárkóztatás, esélyegyenlőség : Az eljárás
/ Bene, Annamaria - Subotica : Verzal, 2009, 129-139
ISBN
978-86-323-0749-0
Skup
Aspekti jednakih mogućnosti i dopunska obrazovanja : integracija, podešavanje, spol
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
promjene ponašanja; učenik s ADHD-om; asistent u nastavi; nastavni proces
(behavioral changes; student with ADHD; teaching assistant; teaching process)
Sažetak
Hiperaktivnost je poremećaj čiji su najvidljiviji simptomi nepažnja, nemir i impulzivnost, a često utječu na tijek nastavnoga procesa. U osnovne škole grada Osijeka uvedeni su asistenti u nastavi za izravno pružanje stručne pomoći učenicima s ADHD-om. Rad se bavi analizom slučaja učenika 4. razreda s ADHD-om. Ponašanje učenika s ADHD-om tijekom nastavnoga procesa sustavno se pratilo kroz pet mjeseci uz pomoć Tablice sustavnog opažanja ponašanja učenika s ADHD-om. Rezultati sustavnoga promatranja ukazuju na značajno smanjenje broja nepoželjnih oblika ponašanja i značajan porast poželjnih oblika ponašanja učenika. Kvalitativnom analizom u radu prikazuju se i kategorizirani odgovori asistenta o radu s učenikom s ADHD-om te rezultati anketnoga upitnika učiteljice praćenoga učenika kako bismo dali cjeloviti uvid u napredak učenika s ADHD-om.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Rad je kao predavanje prezentiran i na skupu Jednakost šansi kao rezultat integracije u obrazovanju, održanom od 17.-19.09.2009., Subotica, Srbija.
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek