Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 505355

Pozitivni ishodi individualiziranog rada asistenta u nastavi s učenikom s ADHD-om


Mlinarević, Vesnica; Brust, Maja; Zlatarić, Sanda
Pozitivni ishodi individualiziranog rada asistenta u nastavi s učenikom s ADHD-om // Aspekti jednakih mogućnosti i dopunska obrazovanja : integracija, podešavanje, spol : zbornik radova = Az esėlyegyenlosėg és a felzárkóztatás vetületei az oktatásban : Integrálás, felzárkóztatás, esélyegyenlőség : Az eljárás / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Verzal, 2009. str. 129-139 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 505355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pozitivni ishodi individualiziranog rada asistenta u nastavi s učenikom s ADHD-om
(Positive Outcomes individualized Work Assistants in teaching with Students with ADHD)

Autori
Mlinarević, Vesnica ; Brust, Maja ; Zlatarić, Sanda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Aspekti jednakih mogućnosti i dopunska obrazovanja : integracija, podešavanje, spol : zbornik radova = Az esėlyegyenlosėg és a felzárkóztatás vetületei az oktatásban : Integrálás, felzárkóztatás, esélyegyenlőség : Az eljárás / Bene, Annamaria - Subotica : Verzal, 2009, 129-139

ISBN
978-86-323-0749-0

Skup
Aspekti jednakih mogućnosti i dopunska obrazovanja : integracija, podešavanje, spol

Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
promjene ponašanja; učenik s ADHD-om; asistent u nastavi; nastavni proces
(behavioral changes; student with ADHD; teaching assistant; teaching process)

Sažetak
Hiperaktivnost je poremećaj čiji su najvidljiviji simptomi nepažnja, nemir i impulzivnost, a često utječu na tijek nastavnoga procesa. U osnovne škole grada Osijeka uvedeni su asistenti u nastavi za izravno pružanje stručne pomoći učenicima s ADHD-om. Rad se bavi analizom slučaja učenika 4. razreda s ADHD-om. Ponašanje učenika s ADHD-om tijekom nastavnoga procesa sustavno se pratilo kroz pet mjeseci uz pomoć Tablice sustavnog opažanja ponašanja učenika s ADHD-om. Rezultati sustavnoga promatranja ukazuju na značajno smanjenje broja nepoželjnih oblika ponašanja i značajan porast poželjnih oblika ponašanja učenika. Kvalitativnom analizom u radu prikazuju se i kategorizirani odgovori asistenta o radu s učenikom s ADHD-om te rezultati anketnoga upitnika učiteljice praćenoga učenika kako bismo dali cjeloviti uvid u napredak učenika s ADHD-om.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Rad je kao predavanje prezentiran i na skupu Jednakost šansi kao rezultat integracije u obrazovanju, održanom od 17.-19.09.2009., Subotica, Srbija.



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesnica Mlinarević (autor)

Avatar Url Maja Brust Nemet (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mlinarević, Vesnica; Brust, Maja; Zlatarić, Sanda
Pozitivni ishodi individualiziranog rada asistenta u nastavi s učenikom s ADHD-om // Aspekti jednakih mogućnosti i dopunska obrazovanja : integracija, podešavanje, spol : zbornik radova = Az esėlyegyenlosėg és a felzárkóztatás vetületei az oktatásban : Integrálás, felzárkóztatás, esélyegyenlőség : Az eljárás / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Verzal, 2009. str. 129-139 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mlinarević, V., Brust, M. & Zlatarić, S. (2009) Pozitivni ishodi individualiziranog rada asistenta u nastavi s učenikom s ADHD-om. U: Bene, A. (ur.)Aspekti jednakih mogućnosti i dopunska obrazovanja : integracija, podešavanje, spol : zbornik radova = Az esėlyegyenlosėg és a felzárkóztatás vetületei az oktatásban : Integrálás, felzárkóztatás, esélyegyenlőség : Az eljárás.
@article{article, author = {Mlinarevi\'{c}, Vesnica and Brust, Maja and Zlatari\'{c}, Sanda}, editor = {Bene, A.}, year = {2009}, pages = {129-139}, keywords = {promjene pona\v{s}anja, u\v{c}enik s ADHD-om, asistent u nastavi, nastavni proces}, isbn = {978-86-323-0749-0}, title = {Pozitivni ishodi individualiziranog rada asistenta u nastavi s u\v{c}enikom s ADHD-om}, keyword = {promjene pona\v{s}anja, u\v{c}enik s ADHD-om, asistent u nastavi, nastavni proces}, publisher = {Verzal}, publisherplace = {Novi Sad, Srbija} }
@article{article, author = {Mlinarevi\'{c}, Vesnica and Brust, Maja and Zlatari\'{c}, Sanda}, editor = {Bene, A.}, year = {2009}, pages = {129-139}, keywords = {behavioral changes, student with ADHD, teaching assistant, teaching process}, isbn = {978-86-323-0749-0}, title = {Positive Outcomes individualized Work Assistants in teaching with Students with ADHD}, keyword = {behavioral changes, student with ADHD, teaching assistant, teaching process}, publisher = {Verzal}, publisherplace = {Novi Sad, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font