Pregled bibliografske jedinice broj: 505339
Uvođenje odgojitelja pripravnika u sustav predškolskoga odgoja
Uvođenje odgojitelja pripravnika u sustav predškolskoga odgoja // Dijete i djetinjstvo : teorija i praksa predškolskog odgoja : zbornik radova / Babić, Nada ; Irović, Stanislava (ur.).
Osijek, 2003. str. 244-256 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 505339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje odgojitelja pripravnika u sustav predškolskoga odgoja
(Introducing Educators Interns in Preschool Education)
Autori
Mlinarević, Vesnica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete i djetinjstvo : teorija i praksa predškolskog odgoja : zbornik radova
/ Babić, Nada ; Irović, Stanislava - Osijek, 2003, 244-256
ISBN
953-6965-02-X
Skup
Dijete i djetinjstvo : teorija i praksa predškolskog odgoja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 10.10.2002. - 11.10.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgojitelji; pripravnici; pripravnički staž; predškolski odgoj
(teachers; interns; internship; preschool)
Sažetak
U radu se analizira pripravnički staž odgojitelja kao dinamično i osjetljivo razdoblje, a važno je za daljnji profesionalni razvoj i cjeloživotno učenje. U radu se elaboriraju iskustva i rezultati sa stručnih ispita i pedagoške dokumentacije početnika i mentora za vrijeme stažiranja. Rezultati istraživanja pokazuju da postoji raskorak između trenutačne i potrebite stručne i profesionalne kompetencije pripravnika i to praznine u pismenosti i gramatičkim pravilima, znanju, umijeću i vještinama koje u građenju kurikuluma usmjerenoga na dijete treba popuniti. Autorica ukazuje na potrebu sveobuhvatne analize o postojećem sustavu stažiranja i polaganja stručnoga ispita, obrazovanja odgojitelja te sustavu stručnoga usavršavanja koji trebaju biti u interakciji. Ovim je radom predstavljena cjelovitost i usustavljenost pripreme i polaganja stručnih ispita, njegove svrhe, sadržaja i samoga vrjednovanja. Znanstvena vrijednost rada jest u teorijskoj utemeljenosti problema, a rezultati istraživanja su važna smjernica za uspješno osposobljavanje odgojitelja za samostalan profesionalni odgojno-obrazovni rad s djecom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vesnica Mlinarević
(autor)