Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 505312

Istraživanje tržišta i Internet


Glavić, Danijela
Istraživanje tržišta i Internet, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 505312 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje tržišta i Internet
(Market research and Internet)

Autori
Glavić, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
28.02

Godina
2011

Stranica
68

Mentor
Mencer, Ivan

Neposredni voditelj
Jelenc, Lara

Ključne riječi
uloga Interneta; metode istraživanja tržišta; faze u procesu odlučivanja
(the role of the Internet; market research methods; stages in decision-making proces)

Sažetak
U radu se opisuje uloga Interneta u elektroničkom poslovanju te značaj elektroničkog poslovanja. Također se navodi značaj istraživanja tržišta kao bitna funkcija marketinga i poslovnog odlučivanja te obilježja poslovnog odlučivanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)

Avatar Url Lara Jelenc (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Glavić, Danijela
Istraživanje tržišta i Internet, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Glavić, D. (2011) 'Istraživanje tržišta i Internet', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Glavi\'{c}, Danijela}, year = {2011}, pages = {68}, keywords = {uloga Interneta, metode istra\v{z}ivanja tr\v{z}i\v{s}ta, faze u procesu odlu\v{c}ivanja}, title = {Istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta i Internet}, keyword = {uloga Interneta, metode istra\v{z}ivanja tr\v{z}i\v{s}ta, faze u procesu odlu\v{c}ivanja}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Glavi\'{c}, Danijela}, year = {2011}, pages = {68}, keywords = {the role of the Internet, market research methods, stages in decision-making proces}, title = {Market research and Internet}, keyword = {the role of the Internet, market research methods, stages in decision-making proces}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font