Pregled bibliografske jedinice broj: 505212
Glazbeno-teorijksi i praktični aspekti obrazovanja odgojitelja i učitelja
Glazbeno-teorijksi i praktični aspekti obrazovanja odgojitelja i učitelja // Djetinjstvo, razvoj i odgoj, Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa, Zadar-Nin, 23.-24. svibnja 2003. / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2003. str. 119-124 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 505212 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbeno-teorijksi i praktični aspekti obrazovanja odgojitelja i učitelja
(THE MUSICAL-THEORETIC AND PRACTICAL ASPECTS OF TEACHING EDUCATORS AND TEACHERS)
Autori
Sam Palmić, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Djetinjstvo, razvoj i odgoj, Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa, Zadar-Nin, 23.-24. svibnja 2003.
/ Bacalja, Robert - Zadar : Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2003, 119-124
ISBN
953-99229-1-7
Skup
Djetinjstvo, razvoj i odgoj
Mjesto i datum
Nin, Hrvatska; Zadar, Hrvatska, 23.05.2003. - 24.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
glazbena spoznaja; glazbene sposobnosti i vještine; glazbena recepcija i komunikacija; glazbeni ukus i glazbena kultura u obrazovanju odgojitelja i učitelja
(musical knowledge; musical abilities and skills; musical reception and communication; musical taste and musical culture in teaching educators and teachers)
Sažetak
Intencija je ovim radom istaknuti značenje glazbeno-teorijskog i praktičnog obrazovanja učitelja i odgojitelja u svijetlu njihova interdisciplinarnog obrazovanja. U tom smislu aspekti stjecanja glazbenih spoznaja, glazbenih sposobnosti i vještina, glazbene recepcije i komunikacije, te glazbenog ukusa i glazbene kulture, temeljno su obilježje glazbenog obrazovanja i u suglasju s potrebama struke i potrebom cjeloživotnog učenja učitelja i odgojitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija