Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 505055

Marketing u trgovini


Segetlija, Zdenko
Marketing u trgovini
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011


CROSBI ID: 505055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u trgovini
(Trade Marketing)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2011

Stranica
210

Ključne riječi
trgovina; maloprodaja; marketing; marketing-mix.
(trade; retail trade; marketing; marketing- mix.)

Sažetak
U ovome pregledu su obrađena inovirana predavanja iz marketinga u trgovini po sljedećim temama: (1) Pojam i podjela trgovine ; (2)Zadaće, značenje i funkcije trgovine ; (3)Nositelji trgovinske djelatnosti i njihove poslovne jedinice ; (4)Proces upravljanja marketingom trgovinskog poduzeća ; (5) Metodika stvaranja strategije maloprodajnog poduzeća ; (6)Marketinška istraživanja i marketinška područja i varijable ; (7)Lokacija ; (8)Asortiman robe i usluga i category management ; (9)Oblikovanja cijena i strategija cijena ; (10)Promotivne aktivnosti ; (11)Metode prodaje ; (12)Veličina prodavaonice i lay-out ; (13)Oblici maloprodajnih i veletrgovinskih poslovnih jedinica ; (14)Koncepcije za objašnjenje razvoja oblika maloprodajnih i veletrgovinskih poslovnih jedinica ; (15)Internacionalizacija i globalizacija maloprodaje ; (16)Pokazatelji za analizu trgovine na malo i distributivne trgovine u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Marketing u trgovini
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011
Segetlija, Z. (2011) Marketing u trgovini. Osijek. Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
@unknown{unknown, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2011}, pages = {210}, keywords = {trgovina, maloprodaja, marketing, marketing-mix.}, title = {Marketing u trgovini}, keyword = {trgovina, maloprodaja, marketing, marketing-mix.}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@unknown{unknown, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2011}, pages = {210}, keywords = {trade, retail trade, marketing, marketing- mix.}, title = {Trade Marketing}, keyword = {trade, retail trade, marketing, marketing- mix.}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font