Pregled bibliografske jedinice broj: 505055
Marketing u trgovini
Marketing u trgovini
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011
CROSBI ID: 505055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u trgovini
(Trade Marketing)
Autori
Segetlija, Zdenko
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2011
Stranica
210
Ključne riječi
trgovina; maloprodaja; marketing; marketing-mix.
(trade; retail trade; marketing; marketing- mix.)
Sažetak
U ovome pregledu su obrađena inovirana predavanja iz marketinga u trgovini po sljedećim temama: (1) Pojam i podjela trgovine ; (2)Zadaće, značenje i funkcije trgovine ; (3)Nositelji trgovinske djelatnosti i njihove poslovne jedinice ; (4)Proces upravljanja marketingom trgovinskog poduzeća ; (5) Metodika stvaranja strategije maloprodajnog poduzeća ; (6)Marketinška istraživanja i marketinška područja i varijable ; (7)Lokacija ; (8)Asortiman robe i usluga i category management ; (9)Oblikovanja cijena i strategija cijena ; (10)Promotivne aktivnosti ; (11)Metode prodaje ; (12)Veličina prodavaonice i lay-out ; (13)Oblici maloprodajnih i veletrgovinskih poslovnih jedinica ; (14)Koncepcije za objašnjenje razvoja oblika maloprodajnih i veletrgovinskih poslovnih jedinica ; (15)Internacionalizacija i globalizacija maloprodaje ; (16)Pokazatelji za analizu trgovine na malo i distributivne trgovine u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Zdenko Segetlija
(autor)