Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 504782

Prema novim kompetencijama odgajatelja u učeničkom domu: odgajatelj kao refleksivni praktičar


Hrvatić, Neven
Prema novim kompetencijama odgajatelja u učeničkom domu: odgajatelj kao refleksivni praktičar // Zimska škola za odgajatelje učeničkih domova Republike Hrvatske
Tuheljske Toplice, 2011. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 504782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prema novim kompetencijama odgajatelja u učeničkom domu: odgajatelj kao refleksivni praktičar
(According to the new competencies of educators in a boarding school: teacher as reflective practitioner)

Autori
Hrvatić, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Zimska škola za odgajatelje učeničkih domova Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Tuheljske Toplice, 03.03.2011. - 04.03.2011

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kompetncije; dom; refleksivni praktičar; kultura učeničkog doma
(competence; home; reflective practitioner; students' home culture)

Sažetak
Predmetna kompetencija odgajatelja u učeničkim domovima uključuje znanja određenog područja, dok pedagoško-didaktičko-metodička kompetencija obuhvaća znanja i vještine posredovanja znanstvenih spoznaja u realizaciji odgojno-obrazovnih sadržaja. Za odgajatelja u domu posebno je važan istraživački duh i refleksivnost. Odgajatelj kao refleksivni praktičar usmjeren je na identificiranje problema (osposobljavanja odgajatelja za istraživanje odgojne prakse, sudjelovanje u zajedničkim raspravama/diskursima, razvoj u refleksivne praktičare), a odgajatelj kao akcijski istraživač na pronalaženje rješenja (promišljeno, planirano nastojanje da se problem(i) riješi, aktivni svi sudionici). Perspektiva razvoja novih/profesionalnih kompetencija odgajatelja (u odgojnoj praksi) zavisi o kulturi doma. Proces sukonstrukcije domskog kurikuluma ne može se planirati ni propisivati unaprijed, već se dorađuje i mijenja tijekom provedbe, gdje je važna spremnost odgajatelja za snalaženje u nepredvidivim i neočekivanim situacijama, zajedničko istraživanje i socijalni proces koji je jedinstven, neponovljiv i netransferabilan.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Neven Hrvatić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrvatić, Neven
Prema novim kompetencijama odgajatelja u učeničkom domu: odgajatelj kao refleksivni praktičar // Zimska škola za odgajatelje učeničkih domova Republike Hrvatske
Tuheljske Toplice, 2011. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
Hrvatić, N. (2011) Prema novim kompetencijama odgajatelja u učeničkom domu: odgajatelj kao refleksivni praktičar. U: Zimska škola za odgajatelje učeničkih domova Republike Hrvatske.
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, year = {2011}, keywords = {kompetncije, dom, refleksivni prakti\v{c}ar, kultura u\v{c}eni\v{c}kog doma}, title = {Prema novim kompetencijama odgajatelja u u\v{c}eni\v{c}kom domu: odgajatelj kao refleksivni prakti\v{c}ar}, keyword = {kompetncije, dom, refleksivni prakti\v{c}ar, kultura u\v{c}eni\v{c}kog doma}, publisherplace = {Tuheljske Toplice} }
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, year = {2011}, keywords = {competence, home, reflective practitioner, students' home culture}, title = {According to the new competencies of educators in a boarding school: teacher as reflective practitioner}, keyword = {competence, home, reflective practitioner, students' home culture}, publisherplace = {Tuheljske Toplice} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font