Pregled bibliografske jedinice broj: 504730
Iskustva odgojitelja u radu na projektima
Iskustva odgojitelja u radu na projektima // 4. stručni i znanstveni skup Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih : zbornik radova / Babić, Nada ; Redžep Borak, Zora (ur.).
Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009. str. 31-38 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 504730 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustva odgojitelja u radu na projektima
(Experience of educators in working on projects)
Autori
Mlinarević, Vesnica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
4. stručni i znanstveni skup Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih : zbornik radova
/ Babić, Nada ; Redžep Borak, Zora - Osijek : Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009, 31-38
ISBN
978-953-97823-6-6
Skup
Stručni i znanstveni skup Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih (4 ; 2009)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.05.2009. - 09.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
dijete; rad na projektu; suradničko učenje; uloga odgojitelja; cjeloživotno učenje
(child; project work; cooperative learning; the role of educators; LLP)
Sažetak
Rad na projektu započinje djetetovim interesom za neki problem ili pojavu što ga navodi na postavljanje početnih hipoteza, njihovim preispitivanja i provjeravanja. Znanje se postupno konstruira u situaciji kad jedni podučavaju druge zauzimajući pritom refleksivan stav naspram konstrukciji drugih, cijeneći snagu početnih perspektiva drugih i koristeći je za pregovaranje koje vodi boljem razumijevanju određenog problema. Projektni oblik rada zahtjeva suradničko učenje djece i odgojitelja i pretpostavlja promijenjene uloge odgojitelja. Kako su odgojitelji unatrag nekoliko godina u svojim odgojnim skupinama i na razini dječjih vrtića proveli veliki broj projekata, rad se bavi iskustvima odgojitelja kroz rad na projektu. Cilj rada jest utvrđivanje iskustava profesionalni stručnih i socijalnih znanja, umijeća i vještina te osobnog zadovoljstva odgojitelja i utvrđivanje potrebe za dodatnim znanjima, osobnostima i vještinama tijekom rada na projektu. Rad se temelji na rezultatima anketiranja odgojitelja, mentora pripravnicima i studentima u Osijeku i kategoriziranim odgovorima o dosezima projektnoga učenja u profesionalnom radu i osobnom životu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vesnica Mlinarević
(autor)