Pregled bibliografske jedinice broj: 504321
Uloga inovacija u izlasku maloprodaje iz recesije
Uloga inovacija u izlasku maloprodaje iz recesije // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 209-223
CROSBI ID: 504321 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga inovacija u izlasku maloprodaje iz recesije
(The role of inovation in retail post-recession recovery)
Autori
Lazibat, Tonći ; Baković, Tomislav ; Sutić, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Izazovi trgovine u recesiji
Urednik/ci
Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
209-223
ISBN
978-953-6025-38-1
Ključne riječi
inovacije, maloprodaja, recesija
(innovation, retail, recession)
Sažetak
Rad se bavi proučavanjem uloge inovacija u oporavku maloprodaje. Prvo su jasno iznesena definicija inovacija a zatim su obrađene posebnosti inoviranja u uslužnom sektoru. Posebna pažnja posvećena je definiranju inovacijske strategije u uvjetima recesije. Ključni dio rada bavi se potencijalima inovacija u izvlačenju maloprodaje i problema u kojima se trenutno nalazi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb