Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 504260

Značaj individualiziranog odgojno-obrazovnog programa u radu s učenicima s ADHD poremećajem


Kudek Mirošević, Jasna; Jurčević-Lozančić, Anka
Značaj individualiziranog odgojno-obrazovnog programa u radu s učenicima s ADHD poremećajem // Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja / Jurčević-Lozančić, Anka (ur.).
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 504260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značaj individualiziranog odgojno-obrazovnog programa u radu s učenicima s ADHD poremećajem
(Significance of individualized educational programme in working with students with ADHD disorder)

Autori
Kudek Mirošević, Jasna ; Jurčević-Lozančić, Anka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.10.2010. - 13.10.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učenici s teškoćama; ADHD poremećaj; individualizirani odgojno-obrazovni programi (IOOP-i); dopunska i dodatna nastava
(students with disabilities; ADHD disorder; individualized educational programmes; remedial and additional classes)

Sažetak
Cilj rada je analizirati koliko učitelji unutar odgojno-obrazovnog procesa uključuju učenike s ADHD poremećajem u neki dodatni ili dopunski rad, budući da ti učenici rade po individualiziranim odgojno-obrazovnim programima. Težište se stavlja na značaj izradbe individualiziranih odgojno-obrazovnih programa koji pretpostavlja učiteljev pojačan individualizirani pristup, praćenje i vrjednovanje učenikova napredovanja kroz sve oblike koje nastavni proces omogućava. Razina te suradnje i individualizacije u radu s učenicima s ADHD poremećajem, u radu je ilustrirana prikazom dijela rezultata istraživanja kojim se provjerava hipoteza o razlikama u zadovoljavanju obrazovnih potreba učenika s ADHD poremećajem (N=45) i kontrolne skupine (N = 45). S obzirom na nenormalnost distribucije (K-S test) proveden je neparametrijski Mann Whitney test kojom je testirana hipoteza o diferencijama između subuzoraka s obzirom na varijable - uključenost u dodatnu i dopunsku nastavu. Rezultat o postojanju razlika između subuzoraka s obzirom na uključivanje učenika na dodatnu, odnosno dopunsku nastavu ukazuje na potrebu pojačane pozornosti u pružanju dodatne podrške učenicima s teškoćama kroz individualizaciju u nastavi, pojačanu uključenost učenika s ADHD poremećajem u ostale oblike odgojno-obrazovnog procesa.u cilju kontinuiranog praćenja napredovanja učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Kudek Mirošević, Jasna; Jurčević-Lozančić, Anka
Značaj individualiziranog odgojno-obrazovnog programa u radu s učenicima s ADHD poremećajem // Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja / Jurčević-Lozančić, Anka (ur.).
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kudek Mirošević, J. & Jurčević-Lozančić, A. (2010) Značaj individualiziranog odgojno-obrazovnog programa u radu s učenicima s ADHD poremećajem. U: Jurčević-Lozančić, A. (ur.)Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja.
@article{article, author = {Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Jur\v{c}evi\'{c}-Lozan\v{c}i\'{c}, Anka}, editor = {Jur\v{c}evi\'{c}-Lozan\v{c}i\'{c}, A.}, year = {2010}, keywords = {u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, ADHD poreme\'{c}aj, individualizirani odgojno-obrazovni programi (IOOP-i), dopunska i dodatna nastava}, title = {Zna\v{c}aj individualiziranog odgojno-obrazovnog programa u radu s u\v{c}enicima s ADHD poreme\'{c}ajem}, keyword = {u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, ADHD poreme\'{c}aj, individualizirani odgojno-obrazovni programi (IOOP-i), dopunska i dodatna nastava}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Jur\v{c}evi\'{c}-Lozan\v{c}i\'{c}, Anka}, editor = {Jur\v{c}evi\'{c}-Lozan\v{c}i\'{c}, A.}, year = {2010}, keywords = {students with disabilities, ADHD disorder, individualized educational programmes, remedial and additional classes}, title = {Significance of individualized educational programme in working with students with ADHD disorder}, keyword = {students with disabilities, ADHD disorder, individualized educational programmes, remedial and additional classes}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font