Pregled bibliografske jedinice broj: 504254
Kurikulum ranog odgoja i obrazovanja
Kurikulum ranog odgoja i obrazovanja // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 21/22 (2011), 93-94; XX-XX (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 504254 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulum ranog odgoja i obrazovanja
(Early Childhood Curriculum)
Autori
Slunjski, Edita
Izvornik
Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 21/22
(2011), 93-94;
XX-XX
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Kurikulum ranog odgoja i obrazovanja; vrijednosti; kompetencije odgajatelja
(Early Childhood Curriculum; values; teacher competencies)
Sažetak
Promišljanje kurikuluma ranog odgoja određuju značajke djece rane dobi, što ga čini različitim od kurikuluma svih ostalih razina institucijskog odgoja i obrazovanja. Oblikovanje kurikuluma ranog odgoja odražava vrijednosti sadržane u nacionalnoj strategiji razvoja obrazovanja određene zemlje. Vrijednosti sasržane u NOK-u (2010) usmjerene su ostvarivanju odgojno-obrazovnog pristupa koji djeci omogućuje razvoj kompetencija temeljenih na inovativnosti i stvaralaštvu, kritičkom mišljenju, socijalnim vještinama, solidarnosti, odgovornosti i slično. Da bi to bilo moguće postići, potrebno je posebnu pažnju posvetiti razvoju kompetencija odgajatelja, kako kroz njihovo inicijalno obrazovanje tako i kroz kontinuirano profesionalno usavršavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Edita Slunjski
(autor)