Pregled bibliografske jedinice broj: 504253
Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost
Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (2010), 116-117; 9-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 504253 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost
(Essential features of the curriculum: contextualization and development)
Autori
Slunjski, Edita
Izvornik
Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 21
(2010), 116-117;
9-11
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Razvojni kurikulum; "kontekstualizirani" kurikulum; suradnička kultura
(emergent curriculum; "contextual curriculum"; culture of collaboration)
Sažetak
Kompleksnost uvjeta svake odgojno-obrazovne ustanove nameće potrebu shvaćanja kurikuluma kao kontekstualiziranog socijalnog procesa ("kontekstualizirani kurikulum"). On se razvija u praksi koja je dinamična, nepredvidiva i multidimenzionalna, pa je važno jačati spremnost praktičara za snalaženje u u nepredvidivim i neočekivanim situacijama. To je moguće postići razvojem suradničke kulture vrtića, u kojoj praktičari imaju priliku zajednički promišljati i evaluirati odgojno-obrazovni proces i na tim osnovama planirati primjerene situacije učenja za djecu i redefinirati svoju ulogu u tom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Edita Slunjski
(autor)