Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 504253

Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost


Slunjski, Edita
Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (2010), 116-117; 9-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 504253 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost
(Essential features of the curriculum: contextualization and development)

Autori
Slunjski, Edita

Izvornik
Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 21 (2010), 116-117; 9-11

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Razvojni kurikulum; "kontekstualizirani" kurikulum; suradnička kultura
(emergent curriculum; "contextual curriculum"; culture of collaboration)

Sažetak
Kompleksnost uvjeta svake odgojno-obrazovne ustanove nameće potrebu shvaćanja kurikuluma kao kontekstualiziranog socijalnog procesa ("kontekstualizirani kurikulum"). On se razvija u praksi koja je dinamična, nepredvidiva i multidimenzionalna, pa je važno jačati spremnost praktičara za snalaženje u u nepredvidivim i neočekivanim situacijama. To je moguće postići razvojem suradničke kulture vrtića, u kojoj praktičari imaju priliku zajednički promišljati i evaluirati odgojno-obrazovni proces i na tim osnovama planirati primjerene situacije učenja za djecu i redefinirati svoju ulogu u tom procesu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita
Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (2010), 116-117; 9-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Slunjski, E. (2010) Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost. Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (116-117), 9-11.
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2010}, pages = {9-11}, keywords = {Razvojni kurikulum, "kontekstualizirani" kurikulum, suradni\v{c}ka kultura}, journal = {Zrno: \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {21}, number = {116-117}, issn = {0353-636X}, title = {Bitne zna\v{c}ajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost}, keyword = {Razvojni kurikulum, "kontekstualizirani" kurikulum, suradni\v{c}ka kultura} }
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2010}, pages = {9-11}, keywords = {emergent curriculum, "contextual curriculum", culture of collaboration}, journal = {Zrno: \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {21}, number = {116-117}, issn = {0353-636X}, title = {Essential features of the curriculum: contextualization and development}, keyword = {emergent curriculum, "contextual curriculum", culture of collaboration} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font