Pregled bibliografske jedinice broj: 504242
Kritičko razmišljanje - zašto ga je tako teško naučiti?
Kritičko razmišljanje - zašto ga je tako teško naučiti? // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 20/21 (2009), 88-89 (114-115); 47-48 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 504242 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kritičko razmišljanje - zašto ga je tako teško naučiti?
(Critical thinking - why is it so hard to learn it?)
Autori
Markovinović, Ana
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 20/21
(2009), 88-89 (114-115);
47-48
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Kritičko razmišljanje; učenje; poučavanje
(Critical thinking; learning; teaching)
Sažetak
Poučavati kritičko razmišljanje nije jednostavno, ali nije ni nemoguće. Kako bi organizirali svakodnevne nastavne aktivnosti na način da stvaraju prigode u kojima će učenici vježbati kritičko mišljenje, učitelji trebaju znati da ne postoji set vještina za kritičko razmišljanje koji, jednom kada ga stekne, učenik može primijeniti u bilo kojem kontekstu. Kritičko razmišljanje ovisno je o znanju o nekom području, kao i o strategijama kritičkog mišljenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ana Širanović
(autor)