Pregled bibliografske jedinice broj: 504236
Digitalna pismenost, digitalna participacija i škole
Digitalna pismenost, digitalna participacija i škole // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (2010), 92 (118); 25-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 504236 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna pismenost, digitalna participacija i škole
(Digital literacy, digital participation and schools)
Autori
Markovinović, Ana
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 21
(2010), 92 (118);
25-25
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Digitalna pismenost; digitalna participacija; škola; obrazovanje
(Digital literacy; digital participation; school; education)
Sažetak
Ubrzani tehnološki razvoj pokrenuo je kontinuiran proces proširivanja pojma pismenosti u odnosu na dosadašnje shvaćanje pismenosti kao sposobnosti poznavanja slova te čitanja i pisanja nekog jezika. Iz tog je razloga u današnjem digitaliziranom svijetu opravdano govoriti o digitalnoj pismenosti koja se odnosi na znanja i vještine potrebne za korištenje novih tehnologija i medija, na razumijevanje načina na koji oni utječu na značenja koja prenose ili proizvode te na sposobnost analize i vrednovanja informacija koje su dostupne na internetu i u ostalim medijima.Mladi danas vrlo često bolje poznaju mogućnosti korištenja modernih tehnologija nego starije generacije, stoga one postavljaju nove izazove pred odrasle koji odgajaju i obrazuju. Obrazovanjem za digitalnu pismenost usvaja se znanje te stječu vještine i stavovi za kritičko promišljanje uloge medija u životima ljudi, kao i za društvenu, kulturnu, građansku i ekonomsku participaciju u svakodnevnom životu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ana Širanović
(autor)