Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 504236

Digitalna pismenost, digitalna participacija i škole


Markovinović, Ana
Digitalna pismenost, digitalna participacija i škole // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (2010), 92 (118); 25-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 504236 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalna pismenost, digitalna participacija i škole
(Digital literacy, digital participation and schools)

Autori
Markovinović, Ana

Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 21 (2010), 92 (118); 25-25

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Digitalna pismenost; digitalna participacija; škola; obrazovanje
(Digital literacy; digital participation; school; education)

Sažetak
Ubrzani tehnološki razvoj pokrenuo je kontinuiran proces proširivanja pojma pismenosti u odnosu na dosadašnje shvaćanje pismenosti kao sposobnosti poznavanja slova te čitanja i pisanja nekog jezika. Iz tog je razloga u današnjem digitaliziranom svijetu opravdano govoriti o digitalnoj pismenosti koja se odnosi na znanja i vještine potrebne za korištenje novih tehnologija i medija, na razumijevanje načina na koji oni utječu na značenja koja prenose ili proizvode te na sposobnost analize i vrednovanja informacija koje su dostupne na internetu i u ostalim medijima.Mladi danas vrlo često bolje poznaju mogućnosti korištenja modernih tehnologija nego starije generacije, stoga one postavljaju nove izazove pred odrasle koji odgajaju i obrazuju. Obrazovanjem za digitalnu pismenost usvaja se znanje te stječu vještine i stavovi za kritičko promišljanje uloge medija u životima ljudi, kao i za društvenu, kulturnu, građansku i ekonomsku participaciju u svakodnevnom životu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Širanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Markovinović, Ana
Digitalna pismenost, digitalna participacija i škole // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (2010), 92 (118); 25-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Markovinović, A. (2010) Digitalna pismenost, digitalna participacija i škole. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (92 (118)), 25-25.
@article{article, author = {Markovinovi\'{c}, Ana}, year = {2010}, pages = {25-25}, keywords = {Digitalna pismenost, digitalna participacija, \v{s}kola, obrazovanje}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {21}, number = {92 (118)}, issn = {0353-636X}, title = {Digitalna pismenost, digitalna participacija i \v{s}kole}, keyword = {Digitalna pismenost, digitalna participacija, \v{s}kola, obrazovanje} }
@article{article, author = {Markovinovi\'{c}, Ana}, year = {2010}, pages = {25-25}, keywords = {Digital literacy, digital participation, school, education}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {21}, number = {92 (118)}, issn = {0353-636X}, title = {Digital literacy, digital participation and schools}, keyword = {Digital literacy, digital participation, school, education} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font